85 Reacties
2 jaar geleden
Wij zitten er ook in en mijn zoontje poept enorm veel. Moet er zelf 's nachts uit om hem te verschonen, anders slaapt hij niet.
In de nacht is hij ook vaker wakker en in de ochtend is hij ook heel vroeg (lees 5u half 6).
Eten en drinken gaat gelukkig wel goed
2 jaar geleden
Reactie op Marloess-
Hier sprong 6 én ontzettend verkouden. Top combinatie 😂. Eerst at ze mega ...
Precies dit. Sterkte met de verkoudheid!
Flessen gaan nog wel. Soms niet en dan heel vroeg (5uur snachts) een klein extra flesje. Fruit, groente, brood, kaken stijf op elkaar en hoofd weg draaien.
Gelukkig spekkies zat, dus het zal wel.
Verder gaan de nachten gelukkig nog goed. Overdag slapen wat minder, maar ook niet dramatisch.
Go with the flow.
2 jaar geleden
Wat een verschrikking die sprong 6. Ze slaapt ‘s nachts vanaf 1 of 2 gewoon niet meer behalve in mn armen. Overdag had ze eindelijk ritme wat betreft twee dutjes, nu moet ze ieder uur wel een hazenslaapje doen. Fruithapje mag ik niet geven want dan wil ze zelf doen (hele huis ligt onder). Spelen zelf wil ze niet dan gilt ze alles bij elkaar.
Mijn man zegt, laat haar maar huilen, maar dat doet ze gerust de hele dag dan en hij zit heerlijk op zijn werk.
2 jaar geleden
Hier ook midden in sprong 6, snotverkouden en tandjes... nu al een paar dagen max. 3 uur slaap per nacht. Normaal huilt ze nooit in de nacht, maar nu wordt ze elke keer wakker door het hoesten en krijgen we haar niet meer stil... overdag is ook niks goed. Ik hoop dat deze sprong snel voorbij is😅😴
2 jaar geleden
Wat een verschrikkelijke sprong hier ij combinatie met erg verkouden en 39 graden koorts heel de dag huilen en krijsen niks is goed en in de nacht huilt hij zich om de paar minuten wakker van t hoesten dit duurt nu 4 dagen en ben er zo klaar mee😪 maar lees dat het overal het zelfde is
2 jaar geleden
Precies dit. Sterkte met de verkoudheid!
Flessen gaan nog wel. Soms niet ...
Thanks! Bij jou gaat het vaste voedsel dus ook minder goed. Bizar he hoe zo'n sprong zo'n invloed heeft? Heb je ook dat jullie kindjes alles al snel zat is?
Verkoudheid bij ons dochtertje is nu eindelijk een beetje weg aan het gaan maar ze zit volop te kwijlen en overal op te bijten dus denk dat haar boventandjes doorkomen. Flessen gaan nu weer goed alleen het vaste eten dus niet. Koekjes en maïsstickjes gaan er wel in, maar die gaan we natuurlijk niet de hele dag door geven. 😂 Slapen gaat ook goed bij ons gelukkig.
2 jaar geleden
Reactie op Marloess-
Thanks! Bij jou gaat het vaste voedsel dus ook minder goed. Bizar he hoe zo ...
Minder goed? Zeg maar gerust niet…
Harde zaken als cracottes, soepstengel, dat soort dingen gaan er wel aardig in. Maar hij kwijlt niet, maar vermoed ook tandjes boven inderdaad.
2 jaar geleden
haaa deze regressie is geen feestje
mega veel melk willen drinken
en eigenlijk ook flink bunkeren maar dan alleen als hij honger voelt.. kom je netjes op tijd met je hapje.. niks
zelfde met slapen
crazy verlepte nachten
in slaap vallen onderweg is dutje overslaan (zo die vind ik echt niet leuk)
loeien in de nacht want
weeeh speen, weeeh ik wil op mn zij, weeeh ik wil een fles, weeeeh niet genoeg wehhh MEER. NU.
kruipen is het leukst ever en dat wil ik de hele tijd.. campingbed NO. WAY. MOMMA. lekker kruipen
2 jaar geleden
Wij zijn net door de donderwolkweek heen! JEZUS! Is dit de we-doen-lekker-alles-in-1-sprong!
Lees bij veel hetzelfde ook met verkoudheid erbij. 🥵
Flessen weigeren, niks was goed, spelen in de box een dikke NO GO!
Om over slapen in zijn eigen bed maar te zwijgen.
Ik hoop dat we weer even een maandje ‘rust’ hebben nu. Denk dat ik zo lang wel nodig heb om bij te komen.
Succes lieve mama’s❤️
2 jaar geleden
Reactie op Jacqvloenen
Wij zijn net door de donderwolkweek heen! JEZUS! Is dit de we-doen-lekker-a ...
Jaaa hier ook stikverkouden, poepogen, heel veel poepbroeken in combi met vreselijke luieruitslag waardoor hij telkens gilt van de pijn als hij geplast of gepoept heeft. En slapen wil hij niet
2 jaar geleden
Hier is ze wat huilerig, veel gillen als ze haar zin niet krijgt , slecht eten met de hapjes maar flessen gaan wel goed. Schommelt een beetje tussen 2 en 3 dutjes . Ze slaapt sws niet echt door, vaak van 19 tot 5 en tussendoor wel eens wakker voor de speen .
2 jaar geleden
Update: de fles is nu ineens een vreemde geworden, iets meer slaap nodig dan voorheen, luidruchtig, blazen en stinkscheetjes?!?!
2 jaar geleden
Bij ons lijkt het nu beter te gaan. Ze is in ieder geval weer vrolijk overdag. Alleen nu wordt ze elke nacht wakker om half 3 en het enige wat helpt is haar in je armen houden of bij ons in bed🙃
2 jaar geleden
Voor het eerst in weken heeft mijn zoontje weer een keer doorgeslapen ipv ieder half uur huilend wakker te worden. Hij was wel om half 6 wakker en heeft van 7u tot 8:15u nog geslapen
2 jaar geleden
Hier is het drama, 2 uur bezig geweest om haar in slaap te krijgen… niks is goed. Normaal gesproken ligt ze en slaapt ze gelijk van 19:00-07;00. Campingbedje naast mij neer gezet en mevrouw ligt rustig… ook misschien iets van verlatingsangst ? Ik hoop dat deze weer snel voorbij is pfffff
2 jaar geleden
Mijn zoontje zit zelf nu precies in de “bliksem periode” en hij is echt elke avond wakker rond een uur of 1. Hij wilt dan gewoon spelen en als ik hem gewoon laat liggen dan huilt hij echt alles bij elkaar dus moet ik hem in slaap wiegen, en dit duurt een uur als het niet langer is… erg pittig ineens hopen dat het snel voorbij gaat!
2 jaar geleden
Ik denk hier ook sprong 6. Slapen is lastig, meneer wil staan en is gefrustreerd als dat niet lukt. Ook het idee dat hij verlatingsangst heeft. Hij zit op de bank en ik sta in de keuken en hij huilt alles bij elkaar. Hij kan me gewoon zien 🤦🏼♀️ Heel vermoeiend. Ik hoop dat het sprong 6 is, dan is het een fase.