149 Reacties

2 jaar geleden

Same here. Veel gemopper afgelopen dagen (al voor de sprong is begonnen). Vannacht ook een slechte nacht gehad en vroeg wakker zoals altijd hahaha. Dus hou me hart vast 😂

2 jaar geleden

Zitten er hier ook duidelijk in. Paar nachten beroerd geslapen en nu gaan de nachten gelukkig weer goed alleen het zelf inslapen is ineens weer wat lastig zowel overdag als in de avond.

2 jaar geleden

Wij zitten er al 1,5 week in en ons meisje heeft er tot heden nog nul last van gelukkig! Eigenlijk van geen een sprong tot heden nog steeds zo blij mee!! Haha

2 jaar geleden

Hier volop aanwezig.. vanmiddag ook eerder van opvang moeten halen omdat ie alleen maar huilde. Niks is goed alleen maar bewegen en vooral huilen

2 jaar geleden

Ik zie dat mijn zoontje over 9 dagen in sprong 7 zit. Ben benieuwd. Vooralsnog gaat het goed. Meestal zit hij er wel eerder in dan de app aan geeft

2 jaar geleden

Ooh ja herkenbaar 🙋‍♀️ Vooral het slapen is een drama. Maar ach ze maken weer een ontwikkeling mee even doorbijten!

2 jaar geleden

Normaliter een superr chille baby maar sinds donderdag 🥴 maaaaamaaaaa 😪😪🥺 als ze mij even uit t oog verliest of omdat ze even alleen moet spelen. Ook slapen is dramatisch, moeilijk in slaap te komen en gauw weer wakker.

2 jaar geleden

Hier ook weer lekker bezig in nr7 🙈 Ik merk wel echt het meeste als we in de donderwolkweek zitten. Nog een week… ik hou mijn hart vast😓🥵😂

2 jaar geleden

Bij mij ook want hij is heel erg aan het “zeuren” al dagen. Slapen gaat super moeilijk en wordt weer super snel wakker ook 🥲

2 jaar geleden

Volgens die oei ik groep app, zou onze dochter nu in het zonnetje moeten zitten... nou hier geen zonnetje te bekennen 🤪 lijkt wel of dat ze nu midden in een sprong zit, herkennen meer mama's dit? Dat de oei ik groep app iets anders aangeeft dat past bij het kindje?

2 jaar geleden

Mijn dochter word zo.n 2 tot 3 keer huilend wakker. Echt in paniek. Sinds een dag of 3. Zit nu bijna een week in sprong 7. Herkend iemand dit?. Het inslapen gaat de ene avond goed andere avond niet.

2 jaar geleden

Hier ook 1 drama. Normaal een heel blij vrolijk kind. Nu al paar dagen hele dag aant mopperen en huilen en heeeel snel heel moe!

2 jaar geleden

Reactie op kelly001

Volgens die oei ik groep app, zou onze dochter nu in het zonnetje moeten zi ...
Ja zeker, het is geen exacte wetenschap hè 😊

2 jaar geleden

Mijn dochter word zo.n 2 tot 3 keer huilend wakker. Echt in paniek. Sinds e ...
Mijn zoontje ook hoor. Hij ligt er vandaag bijvoorbeeld sinds 19:15 in en is nu al 4 keer huilend wakker geworden..

2 jaar geleden

Verschrikkelijk.. t slapen gaat hier ineens heel slecht! Ik heb de afgelopen 2 sprongen niks gemerkt maar dit is wel pittig even!

2 jaar geleden

Reactie op mommyx1509

Mijn zoontje ook hoor. Hij ligt er vandaag bijvoorbeeld sinds 19:15 in en i ...
Hier gelukkig nu 1 keer, Maar jeetje echt huilen wat ik niet ken van haar. Heel hard en echt alsof ze in paniek is ofzo

2 jaar geleden

Hoeveel weken zijn jullie baby’tjes nu ze in sprong 7 zitten? Mijn dochtertje nu 42 weken en huilt opeens heeeeel hard als ze wakker wordt s nachts, echt alsof ze pijn heeft ofzo. En Indd in slaap vallen is moeilijke Roberta’s en avond. Misschien zit ze ook in de sprong? Vandaar dat ik benieuwd ben naar aantal weken van jullie babies.

2 jaar geleden

Reactie op BabyMinte

Hoeveel weken zijn jullie baby’tjes nu ze in sprong 7 zitten? Mijn dochtert ...
41 weken is mijn dochter, Uitgerekend 1 sep geboren 13 sep. Mijn dochter doet dat ook. Ken dat niet van haar. Zo overstuur. Alsof ze in paniek is. Sneu voor die kleintjes😔

2 jaar geleden

De mijne is nu al vanaf 03:15 wakker en slaapt nog steeds niet, hoe kan dit??

2 jaar geleden

Reactie op BabyMinte

Hoeveel weken zijn jullie baby’tjes nu ze in sprong 7 zitten? Mijn dochtert ...
Mijn zoontje 41 weken en doet precies hetzelfde