149 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op kelly001

Volgens die oei ik groep app, zou onze dochter nu in het zonnetje moeten zi ...
Dat herken ik wel! Over 6 dagen gaat sprong 7 eigenlijk in, maar de nachten zijn ineens drama. Heel verdrietig en heel hard gillen. Ken dat niet van hem. Zou toch haast al sprong 7 moeten zijn?

2 jaar geleden

Reactie op mommyx1509

De mijne is nu al vanaf 03:15 wakker en slaapt nog steeds niet, hoe kan dit ...
Super intens, wij hebben dit ook gehad met onze dochter van nu 10 maanden. In de nachten veel wakker en nu ook standaard rond 04.00 wakker... Wij geven in haar kamertje dan nog een fles, schone broek en op hoop van zegen slaapt ze nog even in onze armen door...

2 jaar geleden

Reactie op LaraW

Dat herken ik wel! Over 6 dagen gaat sprong 7 eigenlijk in, maar de nachten ...
Je zou het wel zeggen he!, hier waren de nachten ook echt een drama! Nu sinds een gisteren slaapt ze door tot 04.00 en is dan klaar voor de dag... papa en mama iets minder 😂🙈 zo cliché om te zeggen, maar blijkbaar was ook dit weer een fase waar we doorheen moesten..

2 jaar geleden

Reactie op kelly001

Je zou het wel zeggen he!, hier waren de nachten ook echt een drama! Nu sin ...
Toen mijn zoontje ook zo vroeg wakker werd, hebben we hem minder laten slapen overdag. Nu slaapt hij weer door tot 6:30

2 jaar geleden

Mopperkont is terug! Poeh Poeh hij wil absoluut niet iets anders eten dan ons en overal bij zijn. En luier verschonen? Nog niet iets gevonden waar ik dat drama mee kan verkleinen. Maar hij kan zich wel ontzettend goed zelf vermaken met het speelgoed van zijn oudere broer vind ik zo leuk om te zien🥰

2 jaar geleden

Dat het 3e slaapje vaak lastig is in een sprongetje heb ik al eens meegemaakt. Maar nu ook moeite met het 2e slaapje, hebben er meerdere hier last van? Hier op tijd maar moe neergelegd en ze is nu al een uur aan het spoken...🤭

2 jaar geleden

41 weken is mijn dochter, Uitgerekend 1 sep geboren 13 sep. Mijn dochter do ...
Ja precies dat!

2 jaar geleden

Reactie op kelly001

Volgens die oei ik groep app, zou onze dochter nu in het zonnetje moeten zi ...
Ja, ik!… vroeg wakker en super chagie de hele dag. Ik dacht eigk meer dat het lag aan het feit dat ie gaat staan sinds een paar dagen en dat de hele tijd wilt oefenen. Daarom weinig sliep en mopperig was als ie moest tijgeren/liggen. Maar misschien is het ook wel de sprong……

2 jaar geleden

Hier de nachten ook enorm drama!!! This hier nooit roze geur en lekker slapen maar jeetje denk dat ze elk uur wel gilt of huilt 😔

2 jaar geleden

Reactie op Babygirlaug

Hier de nachten ook enorm drama!!! This hier nooit roze geur en lekker slap ...
Wel verder vrolijk alleen tegen 4e word ze moe. Ligt nu dus ook vanaf half 6 op bed 🤷

2 jaar geleden

pfff sprong 7 en tandjes 😭😭😭💔 FML

2 jaar geleden

Is die van jullie ook zo ontichelijk warm?

2 jaar geleden

Ik ben echt geduld aan het verliezen😂 hij gilt echt non stop , dutjes overdag zijn een hel, heb hem afgelopen week al 2x van opvang moeten halen. Hij schreeuwt ook ineens bij mensen echt keihard alsof die bang is.. nog ff doorzetten mama’s😂

2 jaar geleden

Hier volgens de app pas over 7 dagen maar hij is altijd eerder ; al 2 dagen huilen bij weglopen als hij in bed ligt!

2 jaar geleden

Bij ons ook drama al een week van te voren, maar ik heb bij elke sprong tot nu toe het gevoel gehad dat ze eerder was

2 jaar geleden

Hier ook drama, aankleden, verschonen alles is janken gillen draaien met d'r voeten afzetten holle rug...in de box staan is huilen, sins paar dagen weer vroeger wakker 6uur. Vind het niet leuk meer, hiermee leer je wel geduldig te zijn 🙈.... Mama's nog even volhouden nog 3 sprongen en we hebben alle sprongen overleefd 💪💪

2 jaar geleden

Hier iets sneller huilen overdag. En bij het naar bed gaan voor de nacht is het huilen geblazen als we van haar kamer weggaan. Na even troosten is het dan goed.

2 jaar geleden

Reactie op DeniseGB

Hier iets sneller huilen overdag. En bij het naar bed gaan voor de nacht is ...
Oh bij mij ook hoor, alleen is het bij mij helaas na even troosten alsnog niet goed. Ben nu precies een anderhalf uur bezig met wiegen, in bed, kamer uit en dan weer opnieuw. Elke keer als ik hem in bed leg wordt hij weer krijsend wakker en kan ik weer opnieuw beginnen. Ondertussen is me arm helemaal lam en heb ik niet eens meer de kracht om hem te wiegen 😢

2 jaar geleden

Hier zijn de nachten al weken drama maar het lijkt nu erger te zijn. Veel huilen, gillend wakker worden en overdag heel snel wisselen in emotie. Ik ben die slechte nachten zo zat …. Het

2 jaar geleden

Paar maanden ergens gelezen dat sprong 4 en 7 het pittigst zijn en dat klopt hier als een bus! Het is een fase, het is een fase, het is een fase … 🥲