149 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op babybe2021
Wat een drama met naar bed brengen, echt krijsen. En niks helpt.. dit heb i ...
Bij ons toen ook en ook krijsen als we hem wel bij ons namen of tussen ons in. Dus op een avond maar eens laten krijsen. Niet echt onze stijl, maar als niks meer goed is weet ik het ook niet meer 🤷🏻♀️
2 jaar geleden
Wow dat lijkt me wel heftig inderdaad. Succes de komende tijd, hopelijk gaa ...
Ze is precies 44 weken hopelijk draait ze snel weer bij
2 jaar geleden
Reactie op Wish500
Hier is hij net in slaap gevallen. Hij was wakker sinds half 12...
I feel youu 😭
2 jaar geleden
Hier ook echt al 1 week een groot drama!! Hoe moe ze ook is.. slapen ho maar.. overdag slaapt ze uiteindelijk met veel gedoe hooguit een uur.. in de nacht slaapt ze ongeveer 4 uurtjes.. niet te doen dit… en dan dat gekrijs en niet zelf kunnen vermaken ..hoop dat deze fase snel voorbij is. Zo frustrerend dit
2 jaar geleden
Reactie op mommyx1509
Ik vind dit toch wel de heftigste sprong tot nu toe denk ik! En jullie?
Ik vobd sprong 4 ook heftig!, Maat sprong 7 niet in willen slapen en snachts vaak huilend wakker worden. Troosten maar ook dat ik er niet na toe hoef omdat het een paar sec duurt. Dus in haar slaap. Gister zo.n anderhalf uur bezig geweest om haar rustig te krijgen pffff. En nu wat humeurig. Zo kwam ze al uit bed. Werd wakker en vrij snel huilen. Normaal is zij vrolijk. Normaal als zij wakker word en doe kiekeboe als zij op bed ligt lacht ze. Nu leek het of ze bang werd en moest huilen. Zo sneu. Blij als deze sprong voorbij is!!
2 jaar geleden
Volgens mij zitten wij hier ook in sprong 7. Vannacht wakker van 00:30 tot 05:00 en nu zo moe, maar niet willen slapen. Hij kan echt ieder moment in slaap vallen nu. Voel me zo schuldig want ik moet met 15 minuten hem wakker maken om zijn grote broer op te halen van school. Als hij dan slaapt.
2 jaar geleden
Ik vobd sprong 4 ook heftig!, Maat sprong 7 niet in willen slapen en snacht ...
Ja hier echt precies hetzelfde hoor! Zit ook elke dag in de app te kijken hoe ver hij al in de sprong zit omdat ik wil dat het zo snel mogelijk voorbij is
2 jaar geleden
Reactie op Palmboompje199
Volgens mij zitten wij hier ook in sprong 7. Vannacht wakker van 00:30 tot ...
Niet schuldig voelen 💞. En is de school dichtbij? Als ik zo'n nacht/dag heb met mijn jongste zoon, heb ik hem wel eens in bed laten slapen (vlak voordat ik weg ging wel even gecheckt in z'n kamer of alles oké is). En dan snel heen en weer gegaan om grote broer op te halen. Klinkt misschien heel slecht 🫣 maar voor mn jongste zoon was het op dat moment wel het beste. Toen ik terug kwam sliep hij namelijk nog gewoon. En geloof me, het moment dat ik van huis ben, voelt niet als een fijn uitje. Zit toch wel met lichte stress om snel weer naar huis te gaan 😂
2 jaar geleden
Hoe doen jullie dat met slaapjes. Hier ook steeds na een uur wakker. Ochtend uurtje. En nu weer maar een uur. Maar van 13.00 tot einde van de dag houdt ze niet vol. Laten jullie rond 16 nog slapen dan?
2 jaar geleden
Hoe doen jullie dat met slaapjes. Hier ook steeds na een uur wakker. Ochten ...
Later laten slapen in de middag een optie? Mijn zoont gaat naar bed van 9u tot 10u en van 13:30u tot 15u
2 jaar geleden
Hier is ze dus niet moe.. ze doet nu ineens maar 1 slaapje per dag😱 en gaat dan iets eerder naar bed..
misschien dat iets schuiven in de slaapjes helpt?
2 jaar geleden
Mijn dochter van 9.5 mnd slaapt van 9-10u en van 13-14.30u en gaat rond half7 naar bed. Dit houdt ze prima vol!
2 jaar geleden
Geen idee of ons zoontje in sprong 7 al zit, maar lijkt er wel op 😨. Hij is nu gecorrigeerd bijna 42 weken. Dit is al z'n 3e slaapje overdag?! Maar slaapt in de tijd dat hij in z'n bedje ligt, weinig. Veel huilen. Ook tijdens wakkertijd snel huilen of dingen zijn al snel niet goed meer. Moet echt constant met m bezig zijn. Snachts ook vaak het spoken. Daarbij heeft hij wel erg last van hoesten. Wellicht is dat de reden wat z'n slaap verstoord
2 jaar geleden
Reactie op Lnj
Met Welke app kun je de sprongetjes weten?
Oei ik groei! App. Wel een app die je moet betalen eenmalig maar ecbt super handig!
2 jaar geleden
Wat een hel van een sprong zeg... hier al ruim een week bezig. Nachten zijn echt om te huilen gewoon. Nu alweer 2 uur lang bezig om haar in slaap te krijgen. Zodra je maar waagt de kamer te verlaten gaat de sirene af... sta je erbij gaat ze vrolijk zitten lachen -.- op de dag de ene keer wel goed andere keer niet. Geen touw aan vast te knopen. Ook haar humeurg overigens niet. Zo is ze de hele dag vrolijk en zo heeft ze dagen waarbij ze echt last heeft van stemmingswisselingen en niks goed is.
Hopelijk is t snel weer voorbij