149 Reacties

2 jaar geleden

Ik vind deze sprong zo heftig😥 Ze kon redelijk zelfstandig in slaap vallen, maar nu echt niet meer. Doet almaar korte dutjes en wordt dus vermoeider en vermoeider. En de hele dag door huilen en aan mijn been hangen.

2 jaar geleden

VERSCHRIKKELIJK! Wij vinden dit echt de ergste sprong ever. Pffff. Onze meid is nu een dikke 10 maanden en wij hebben al een dikke week geen fatsoenlijke nacht gehad. Het begint al bij het naar bed brengen. Meestal stopt het pas om 3 uur in de nacht :-( Wanneer houdt het op….?

2 jaar geleden

Fuck man, vanavond van 22.30u tot nu bezig geweest om hem terug in de slaap te krijgen. Gillen, krijsen!! Hij slaapt altijd goed, als het niet lekker loopt is het soms een aai over de bol maar dit herkennen we niet...Nog 23 dagen staat er maar iets zegt me dat we bij de donderwolk zijn ofzo

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

Fuck man, vanavond van 22.30u tot nu bezig geweest om hem terug in de slaap ...
Je bent helaas niet alleen hier ook.. en dan heb ik hem in slaap gekregen legt hij weer in zijn bedje 5min later is het weer raak..

2 jaar geleden

Reactie op RLY

Hier ook .. middagslaapje lukt gewoon niet, of iig niet langer dan een half ...
Dit is een een normale situatie: Ze wordt meestal wakker tussen 7 en 8u. Na 2u wakker tijd leg ik haar terug in bed voor een eerste dutje. Je ziet meestal dat ze dan ook moe wordt. Dan wordt ze wakker, eten en wat spelen om het wat te laten zakken en na ongeveer 3 u wakker tijd middagdutje. Meestal kan er nadien door tot 's avonds 21u. Af en toe nog een een tussendutke om 18u. Ik weet dat velen vroeger gaan slapen maar die zijn dan ook om 5 a 6u daar.. Nu duurt het gewoon soms een half uur tot een uur voor ze in slaap valt. De ene keer ligt ze nog honderduit te brabbelen, soms is het krijsen...

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

Fuck man, vanavond van 22.30u tot nu bezig geweest om hem terug in de slaap ...
Zo herkenbaar. Vreselijk he... al 2.5e week de gang zo 😴

2 jaar geleden

Hier ook midden in sprong 7 en last van onrustige nachten (mogelijk ook door de warmte). Ze viel gisteren makkelijk in slaap maar was vervolgens wakker rond 21, 23, 2 en 5 uur. Na 5 uur wilde ze ook echt niet meer slapen. Tegelijkertijd overdag wel heel vrolijk en volop aan het ontwikkelen.

2 jaar geleden

Jaaaaaa het is gelukt!!! Ben zo blij. Hoef nu niet steeds bang te zijn dat zij em op haar hand laat vallen. Zij heeft iets nieuws omhoog staan blad omhoog trekken en laten vallen. Nu zit ie gelukkig vast. Heel erg bedankt voor jullie uitleg!!.

2 jaar geleden

Reactie op Jolyjop93

Dit is een een normale situatie: Ze wordt meestal wakker tussen 7 en 8u. Na ...
Maar dus niet vandaag... Ze heeft nog niets geslapen vandaag. Ze heeft al meer dan een uur gedaan met eten. Ze zit enorm in haar gezicht te wrijven omdat ze moe is maar eens in bed... Blij dat we niet direct buren hebben 😭😱

2 jaar geleden

Reactie op Jolyjop93

Maar dus niet vandaag... Ze heeft nog niets geslapen vandaag. Ze heeft al m ...
Lijkt mijn dochter wel gisteren... ik heb het na 1.5u opgegeven en haar "ritme" herpakt. Daarna rond 11.45u op bed gelegd toen heeft ze iets meer dan 1.5u geslapen

2 jaar geleden

Reactie op Hoedje van papier

VERSCHRIKKELIJK! Wij vinden dit echt de ergste sprong ever. Pffff. Onze mei ...
Vanzelf… Komt echt weer goed. Bij ons wat het opeens klaar en was hij weer zichzelf. Laat ook veel nieuwe dingen zien en horen dus de sprong zal een doel hebben gehad! Succes moeders die er nog middenin zitten! 💕

2 jaar geleden

Is het bij jullie kindjes ook zo dat ze beneden één en al vermoeidheidssignalen laten zien en dat als ze dan in bed liggen, het lijkt alsof ze een paar blikjes Red Bull ophebben? Pfff🙈

2 jaar geleden

Reactie op MJLeeuwtje

Is het bij jullie kindjes ook zo dat ze beneden één en al vermoeidheidssign ...
En ze is na drie kwartier weer wakker🙄. Vanmorgen ook maar drie kwartier geslapen. Zo zo zo klaar met deze sprong, bah! Hier op het forum lees ik dat andere baby's extra slapen overdag (bijv derde dutje), zodat ze met dit warme zomerweer later naar bed gaan. Maar hier krijg ik haar echt niet zover dat ze ook nog een derde dutje gaat doen.

2 jaar geleden

Pfff, ons meisje heeft er goed last van. Alleen maar huilen, nix is goed. Komt moe uit bed. Zit na 3 kwartier weer in oogjes te wrijven. Weet soms echt niet wat ik met dr aan moet. Hoop dat ze er snel uit is. En als nou koeler was kon ik nog wat met dr doen. Maar blijf liever binnen met haar

2 jaar geleden

Jeetje wat is deze heftig zeg. Al week geen nacht door geslapen.. Maar ook nu niet in de eige bedje... Ik ben kapot weet niet of het schadelijk is maar hij ligt maar naast en tegen me aan, dan vind die het oke.... Soms is klagen zoo heerlijk 🙄🙃

2 jaar geleden

Zooo moeilijk in slaap komen dat ik hem even moet wiegen maar dat is gewoon niet te doen in dit weer .. 😭

2 jaar geleden

1 dag veel gehang daarna was t over

2 jaar geleden

Reactie op MJLeeuwtje

Is het bij jullie kindjes ook zo dat ze beneden één en al vermoeidheidssign ...
Ja hier ook. Wat een drama sprong, trek het vandaag echt ff niet. Gewoon niks is goed 😵‍💫 Zijn wel het donderwolkje al voorbij.. hopelijk wordt het snel beter. Nachten kijken wel wat beter te gaan

2 jaar geleden

Overdag gaat het best oke. Maar slapen voor de nacht drama!! Krijsen😭 dus maar wiegen en wiegen en wiegen... gisteren ruim 2, 5 uur bezig geweest. Is al een week feest. Zo ken ik hem helemaal niet. Normaal rond 6 a 7 uur ligt hij te slapen nu rond 9 a half 10 en moe dat hij is. En dan weer rond 5 a 6 wakker😅 en moeten nog een week of 4...

2 jaar geleden

Mijn dochter is 26 augustus geboren, en ik merk echt dat ik deze dingen al eerder heb gehad. Ik had toen ook een topic geopend, dat ze niet meer zelfstandig wilde slapen. Het was dus inderdaad een sprong en ze kan nu zoveel meer. Hou vol mama’s. Het is een fase. Ze valt nu weer lekker zelf In slaap.