149 Reacties

2 jaar geleden

Het gaat hier langzaamaan voorzichtig beter. Soms nog drama voor de dutjes/nacht. Dan laat ik haar maar uithuilen bij me soms is dat 10min soms 45min... maar daarna gaat ze meestal wel gewoon slapen. Snachts nog wat onrustig, maar al een stuk beter de afgelopen nachten. Op de dag is ze zichzelf weer als ze wakker is. Ze is vrolijk, lacht de hele tijd en de hele tijd aan het ontdekken en spelen en heel veel kletsen! Komen nu zelfs als verstopt woordjes uit! Ook begrijpt ze nu kleine opdrachtjes: waar is je bal, waar is Diesel (hond) kom maar naar mama. Laat maar los etc ze snapt het allemaal 😱

2 jaar geleden

Hebben jullie draakjes ook ineens zo’n boos gilletje als ze het ergens niet mee eens zijn? Nova doet dat sinds gisteren en het klinkt erg intens. Komt er ook wel bij kijken dat ze herstellende is van Corona ….

2 jaar geleden

Reactie op Noelleanne95

Hebben jullie draakjes ook ineens zo’n boos gilletje als ze het ergens niet ...
Onze Nova Mae ook 🤪 gillen, vuistje ballen en soms zoveel kracht zetten dat er een scheetje bij komt kijken!

2 jaar geleden

Reactie op kelly001

Onze Nova Mae ook 🤪 gillen, vuistje ballen en soms zoveel kracht zetten da ...
Ja pittige dametjes die Nova’s hahahha. En dan heel boos in bed praten , ik ben benieuwd wat ze denkt en wilt zeggen 😂

2 jaar geleden

Het gaat hier langzaamaan voorzichtig beter. Soms nog drama voor de dutjes/ ...
Hier precies hetzelfde. Ook echt krijsen als ze iets niet wil zoals slapen. Dat we echt denken “wat is er met onze lieve kleine Sarah gebeurd”. Overdag gaat het al weer langzaam beter, maar ‘s nachts is nog drama.

2 jaar geleden

Reactie op nmn

Mijn dochter is 26 augustus geboren, en ik merk echt dat ik deze dingen al ...
Dankjewel voor je bericht, fijn om te lezen! Hier kan ik mijn dochter op het moment echt niet in bed leggen, ik moet haar in slaap wiegen terwijl ze het al maanden zelf kon. En ik ben de enige die haar in slaap kan krijgen, dus ik ben zo langzamerhand een beetje uitgeput.

2 jaar geleden

Reactie op MJLeeuwtje

Dankjewel voor je bericht, fijn om te lezen! Hier kan ik mijn dochter op he ...
Dit was precies zo bij mij. Ze kon al een hele tijd zelf in slaap vallen. Nu moest ik haar weer in slaap wiegen en meestal als ik haar neer moest leggen ging ze gelijk huilen. Was wel twee uur bezig soms. Maar nu valt ze weer zelf in slaap. ❤️

2 jaar geleden

Reactie op nmn

Dit was precies zo bij mij. Ze kon al een hele tijd zelf in slaap vallen. N ...
Dat is fijn zeg! Heel herkenbaar, voor het wegleggen heb ik een heel stappenplan in mijn hoofd haha. Sinds wanneer gaat het beter bij jou? En lukte het slapen van het ene op het andere moment weet wel?

2 jaar geleden

Ik lees bij iedereen alleen maar dat hun kleintje moeite heeft met slapen. Nou heeft die van mij daar totaal geen last van (Thank God) alleen is hij ZOO humeurig. En hij wil ‘s avonds niks eten, elk hapje wat hij normaal gesproken heerlijk vind slaat ie af. Hij begint echt te krijsen als hij me alleen al met die lepel ziet aankomen 😂 Flesjes daarentegen wil hij dan wel weer op de normale tijden. Meer mama’s die hier last van hebben? Wat een gezeik joh haha 🙈

2 jaar geleden

Ik dacht; we zijn er doorheen! FOUT 🤣 al 2 avonden bal en zelfs vannacht gedonder.

2 jaar geleden

Wat ons zoontje vooral extreem heeft, is dat hij geen moment zonder me kan. In zijn wakkere momenten. Heel kort zelf kunnen spelen. Als ik ff naar de keuken ga, meteen achter me aan 😂🙈 en heel veel opgetild/op schoot willen zitten. Zoekt mij veel op. Zelf als papa thuis is, is het nogsteeds mama 😂🙈

2 jaar geleden

Reactie op Bruin21

Ik lees bij iedereen alleen maar dat hun kleintje moeite heeft met slapen. ...
😂 hier ook geen problemen (tot nu toe) met slapen. Maar wanneer hij wakker is is hij heeel snel humeurig inderdaad. Is het bij jullie ook dat hij s'avonds met eten ook erg moe is/of sneller moe is? Inderdaad met avond eten na ieder hapje zeuren en huilen. Hij eet dan wel, maar als hij niet meer hoeft, slaat hij zo de lepel weg 😂😒 haha

2 jaar geleden

Mij zoontje zit nu hier

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft vandaag over heel de dag 45 min geslapen. De opvang belde om 15:30u dat hij nog niet had geslapen 😱 Nu slaapt hij al vanaf 18:45u

2 jaar geleden

Omg! Wat een verschrikkelijke sprong!! Mijn zoontje slaapt altijd zelf in, huilt bijna niet en nu…. Krijsen als ik weg loop een uur lang! Ook eten was nooit een probleem, nu weigert hij soms.. en jammeren heeeeel veel jammeren.. waar is mijn makkelijke vrolijke mannetje gebleven??? Wil hem terug ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Lysanne88

😂 hier ook geen problemen (tot nu toe) met slapen. Maar wanneer hij wakker ...
Ja heeeel snel moe, echt om 17.45 al in z’n oogjes wrijven en jammeren. Dan rek ik het nog een half uurtje en dan leg ik hem in bed en slaapt hij binnen 5 minuten.

2 jaar geleden

Reactie op Bruin21

Ja heeeel snel moe, echt om 17.45 al in z’n oogjes wrijven en jammeren. Dan ...
Jaa hier precies hetzelfde hahah. Ze zullen in hun slaap wel heel veel gaan ontwikkelen

2 jaar geleden

Ohh wat ben ik blij dat iedereen dit hier zo ervaart!! Weinig last gehad van sprongen kon haar in bedje leggen van half 7 tot 7 in de ochtend maar nu toch erbij moeten zitten en dan valt ze om 8/ half 9 in slaap en dan nu ook de hoektanden die doorkomen 🤍het is zo zielig hoop zo dat dit een fase is en niet dat we er elke avond bij moeten gaan zitten

2 jaar geleden

Reactie op Jijsje

Ohh wat ben ik blij dat iedereen dit hier zo ervaart!! Weinig last gehad va ...
gedeelde smart is halve smart he! 😉

2 jaar geleden

Heeft er iemand tips voor de nacht ik laat hem soms huilen, tussen door troosten ik hem... Maar uit eindelijk na 2 uur leg ik hem in mijn bed... Doen er meer dat?