149 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Kilaatje
Heeft er iemand tips voor de nacht ik laat hem soms huilen, tussen door tro ...
Doen wij hier ook, of iig in het campingbedje naast mij dat ze wel haar eigen ‘plek’ nog heeft.. ze blijft wel wat vaker in eigen bed, maar komt nu in die sprong wel voor dat ze dan in het campingbedje naast ons eindigt omdat ik dan zelf gewoon moe ben en dan denk ik pfff laat maar dan kan ik tenminste ook slapen anders word ik er weer niet leuker op hahaha🙈
2 jaar geleden
Nou na een paar goeie dagen/nachten is het gewoon weer net zo'n drama als 3 weken ervoor pff. Doodmoe word je ervan
2 jaar geleden
Vanacht was een nachtmerrie!
Ze sliep om 20uur en dat ging erg goed. Rond 1 uur werd ze wakker. Meestal heeft ze dan dorst en als ze een beetje water heeft gedronken slaapt ze verder. Nou deze keer bleef ze huilen en heel hard helemaallll overstuur!!
Opgepakt getroost teruggelegd maar bleef huilen. Dit heb ik denk ik 30 keer ofzo gedaan rn verder nog
-Fles gegeven 2x
-Water gegeven paar keer
-luier verwisseld
-pijama aangedaan(ze sliep met romper en dacht misschien heeft ze het koud)
- laatste poging was zetpil geven.
- niks hielp en laten huilen was ook geen optie ze was helemaal overstuur. Max 1 minuut..
Uiteindelijk viel ze rond 4.30u in slaap en werd om 8uut wakker. Ik sliep denk ik ongeveer 2/3 uurtjes.
Ben zo brakk! Hopelijk gaat t vanavond beter..
Dochter is van 5 september en dit heb ik voor het eerst meegemaakt.
2 jaar geleden
Reactie op Zij1989
2.15u minuten bezig geweest, uiteindelijk samen in bed gaan liggen en toen ...
Ik herken dat hoor. Mijn dochter wilt dat ook maar zelfs zonder sprong 7 haha. Ik heb er aan toe gegeven dat sommige nachten zo zijn. Wij slapen ook eigenlijk grootste gedeelte van de nacht samen.