12 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook bijna in sprong 8. Afgelopen 2 dagen ook flink huilen savonds met slapen (maar dan wel meer beetje zeurderig als je snapt wat ik bedoel haha) vandaag tot zover niks..
Overdag gaat ook goed en ze zijn verder super lief en vrolijk.
Alle sprongen zijn hier tot zover echt een drama 🤣😵💫 dus hoop zo dat deze even meevalt haha.
2 jaar geleden
Hier al vanaf maandag elke avond drama met slapen, eerst sliep ons zoontje binnen 2 min. En nu ligt ie nog te spelen tot 10u ofzo 🤷🏼♀️
Overdag ook meer chagrijnig, heel veel dingen uitproberen waarvan die weet dat t niet mag. Hopelijk is het gauw voorbij 🤞🏻
2 jaar geleden
Ze zit hier al 4 avonden van 19.30-21.00 uur op ons bed met een boekje en een knuffel te spelen. Want zodra ze der bed ziet is het al stennis schoppen.
Ze is ook zeurderig, niks is leuk of lang leuk- of zou het gewoon echt een meisjes zijn hahah.
Die sprongen testen wel je uitersten...........
2 jaar geleden
Hier ook drama. In de nacht telkens overstuur 2 seconden, dan gelukkig wel weer verder slapen. Overdag alleen maar op schoot willen, niks is goed
2 jaar geleden
Tot gisteravond dacht ik, nog niks van die sprong gemerkt totdat hij wakker werd om 20.00 en alleen maar aan het keten en lachen was tot 22.30. Toen was ie toch wel moe ;). Vanochtend weer 04.30, joepie!
2 jaar geleden
Volgens de oei ik groei moet ze nog 9 dagen voordat sprong 8 begint. Maar mevrouw wordt de laatste dagen steeds vroeger wakker. Vanmorgen was het 4:30 dat ze in dr bed stond😴. En overdag niet te genieten zo mopperig. Hoop dat ze snel weer wat vrolijker wordt en wat langer slaapt. Maar of dit nou een sprong is of toch wat anders🤷♀️
2 jaar geleden
Laat ik het zo zeggen, ik ben niet van de 'sprongen-theorie' maar tjonge, alle symptomen heeft hij! 🤣🤣🤣
Pfff ik zei gisteren nog tegen mijn man dat ik het heel zwaar vind nu. De nachten zijn drama, overdags uren jengelen, huilen. Niets is leuk...
Hopelijk is hij er gauw doorheen! we hebben nu verlof opgenomen, maar ik verlang bijna weer naar het werk 😏
2 jaar geleden
hoe ziet sprong 8 er uit, ben nu
op vakantie en heb t boek niet mee haha
iets met heeeeeel arelaxt slapen? 😅