11 Reacties

2 jaar geleden

Als mijn dochter dit doet dan stop ik haar slaapzakje in aan de onderkant bij t matras, dan lukt het haar niet om om te rollen en kan ze ook niet gaan zitten en staan. Maar nu kan zij nog niet van lig naar zit. Ze geeft het dan vrij snel op haha. In de loop van de nacht trekt ze haar slaapzakje door het woelen weer los. Misschien heb je er wat aan 😊

2 jaar geleden

Gewoon een simpele vraag: als hij niet gaat huilen of extreem onrustig is; waarom is het dan erg dat hij even staat en het langer duurt voor hij gaat slapen? Uiteindelijk gaat de leut er van het staan af en wordt dit minder. Als je het weet en het vervelend vindt dat hij later slaapt breng je hem iets eerder naar bed bijvoorbeeld dan kan hij even zijn ding doen en gaat hij vanzelf slapen?

2 jaar geleden

Nunki lakentje van fedde en kees, miss is dat wat?

2 jaar geleden

Hier hetzelfde maar al wat langer en inmiddels laat ik ze gewoon doen. Ik doe ze wat eerder naar bed en ga alleen naar haar toe als ze huilt. Dan leg ik ze neer, zeg zachtjes: ga maar lekker slapen en een aai over dr bol. Soms hoef ik dit maar 1x te doen, soms een keer of drie/vier. Maar hier werkt het heel erg averechts als ik ze eruit haal: dan duurt het echt weer veeeel langer voor ze in slaap valt. Dat met slaapzak instoppen hebben wij even geprobeerd maar daar werd ze heel erg boos van 😂

2 jaar geleden

Ons zoontje doet dit ook maar wij negeren het en dan gaat meneer over het algemeen binnen 10 minuutjes slapen 👍🏻😊. Hij huilt overigens hier niet bij is gewoon stil of kletst wat terwijl hij door z’n ledikant struint haha

2 jaar geleden

Reactie op Few

Dat helpt niet meer. Heb ook dat lakentje maar ze wurmen zich eruit. Ik gebruik die al maanden niet meer. Want het helpt niet als ze bewegelijk zijn. Die van mij ging ook steeds staan en zitten. Nu heb ik een lange slaapzak gekocht en doe de uiteinde onder het matras. Dus hij blijft nu wel liggen. Ipv staan

2 jaar geleden

Ik gebruik hier de methode om toch te gaan en altijd langer te wachten. Na 2,4,8,16 minuten. Ik leg hem gewoon neer en zeg dat het tijd is om te slapen. Meestal moet ik maar 2 keer gaan, soms 3. Khou het in de gaten via de videofoon. Wil op die manier tonen dat ik toch in de buurt ben. Mijn zoontje 'zaagt' vaak ook wel een beetje.

2 jaar geleden

Dat doet de onze ook. Zolang hij niet moppert laat ik het gaan. Is ontwikkeling en ontdekking denk ik dan maar. Soms moppert hij wat en soms zie ik hem z’n knuffel pakken en dan toch gaan liggen. Of hij gooit z’n speen uit bed en dan kom ik daar en gaat hij snel zitten en lachen 🥰 Hoe vermoeider hij is, hoe sneller hij uiteindelijk gaat liggen.

2 jaar geleden

Ik laat hem gewoon staan. Als hij gaat huilen leg ik hem weer neer. Soms herhaal ik het 2x voordat hij slaapt en soms 10x. Maar nogmaals als hij niet huilt laat ik hem staan en gaat hij op een gegeven moment vanzelf weer liggen!

2 jaar geleden

Bedankt voor het delen van jullie ervaringen en tips. Daar kunnen we zeker wat dingen van proberen!

2 jaar geleden

Reactie op Few

Die hadden we al, maar nu ook veel te warm en hij wurmt zich er gelijk uit