29 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wij gebruiken Ewers anti slip sokjes. Ideaal. Als het vies wordt gewoon even in de was. Uitglijden is er niet meer bij en het is warm genoeg (het zijn dikkere sokjes en wij doen de dunne sokken er onder). In het begin trok hij ze nog wel eens uit maar dat doet hij gelukkig niet meer 馃槂.

茅茅n jaar geleden

Ik was toevallig ook aan het zoeken en ik ga denk ik de slofjes van Little Riots aanschaffen.

茅茅n jaar geleden

MP Denmark sokjes! Zijn stevig

茅茅n jaar geleden

Hier gewoon de kruidvat bambino anti slip sokjes, werkt prima. Ze glijdt niet uit. Ze trekt zich al op sinds ze 8 maanden is. Ze loopt nu stukjes los 馃槉 slofjes voelen ze hun voeten minder goed. Er wordt aangeraden om ze te laten stappen op blote voetjes of antislip sokjes

茅茅n jaar geleden

Aapie!

茅茅n jaar geleden

Reactie op manon52431

Aapie!
Ze hebben ook gevoerde voor de winter, ook gelijk handig op de fiets en in de buggy

茅茅n jaar geleden

Bambino sokjes of de slofjes van Collegien (staan ook veel op vinted).

茅茅n jaar geleden

Hier gewoon de kruidvat bambino anti slip sokjes, werkt prima. Ze glijdt ni ...
Bambino sokjes hier geen succes! Glijd er alsnog op uit 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op manon52431

Aapie!
Dankjewel! Ga eens kijken 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Wij gebruiken Ewers anti slip sokjes. Ideaal. Als het vies wordt gewoon eve ...
Top! Ik ga kijken 馃グ

茅茅n jaar geleden

En gewoon blote voeten? Onze dochter heeft in huis zelden sokken aan.

茅茅n jaar geleden

Reactie op September2109

En gewoon blote voeten? Onze dochter heeft in huis zelden sokken aan.
Jaaa goeie! Blote voeten hebben we geprobeerd maar onze tegels krijgen we niet goed warm... de tegels zijn dus ijs en ijskoud en zo ook haar voetjes...

茅茅n jaar geleden

Oh hier werken de antislip sokjes van hema wel redelijk goed! Bambino was nog te glad. En de rest vond ik vrij duur.

茅茅n jaar geleden

Bisgaard via zalando heeft ook wel fijne schoentjes. Niet echt "schoenen" maar misschien wel makkelijker om mee te lopen.

茅茅n jaar geleden

bij zeeman (en nu ook hema) heb je soort pantoffels met een zool beetje van die bejaardensloffen met een klittenbandflap ik vind ze nu prima, stevig en een zool, voor in de speeltuin/kinderdagverblijf en als er echt gelopen gaat worden koop ik goed aangemeten schoenen voor hem.

茅茅n jaar geleden

Reactie op kelly001

Jaaa goeie! Blote voeten hebben we geprobeerd maar onze tegels krijgen we n ...
Aaah nee dat is dan niet fijn! Hier pvc met vloerverwarming en een groot vloerkleed, dus dat is natuurlijk anders. Succes!

茅茅n jaar geleden

De ewers anti slip, meteen 5 paar ingeslagen! Groot fan

茅茅n jaar geleden

https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/set-van-2-paar-beertjes-babyantislipsokken-met-motief-2185775/1 Ik zweer bij de sokjes van C&A! Lekker dik ook voor de winter.

茅茅n jaar geleden

Wij zijn heel tevreden over slipstops. Trekken het aan over zijn gewone sokken. Vind het echt duur, maar zijn de enige waarbij hij echt stevig staat en ze niet telkens uittrekt.

茅茅n jaar geleden

De ewers sokken heb ik net aangeschaft, maar gaat vrij snel uit tijdens het kruipen, het antislip gedeelte vladdert er dan onder馃槄 En mijn dochter is wat mollig, en daardoor zit het bovenste gedeelte van de sok best strak en staat er meteen een afdruk in helaas