29 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben echt ideale slofsokken van de markt van mijn schoonmoeder. Ik heb ook van die schoensokken besteld via Ali. Vriendin van mij had ze besteld bij twotinyfeet en betaalde voor dezelfde schoensokken 35 euro! En ik maar 4 euro inclusief verzendkosten!

één jaar geleden

Dit keer wel slim om de foto er bij te doen haha Maar veel designs te verkrijgen!

één jaar geleden

Reactie op steefgerritsen

De ewers anti slip, meteen 5 paar ingeslagen! Groot fan
Hier ook!

één jaar geleden

Reactie op Few

De ewers sokken heb ik net aangeschaft, maar gaat vrij snel uit tijdens het ...
Aapie gaat echt niet uit, maar dat is dus wel echt een slofje en geen sok, ik weet niet of je dat zoekt. Hier kruipt en loopt hij er heerlijk op (koude vloer). Sokken trekt ie altijd uit, ook buiten 🙈, maar met die slofjes lukt dat dus niet

één jaar geleden

Reactie op Bougainville

bij zeeman (en nu ook hema) heb je soort pantoffels met een zool beetje van ...
ha kom er nog even op terug net schoenen laten aanmeten en dat is toch wel next level (€70) ons kindje had blijkbaar brede stevige voetjes al en hij moest al mt 23 hebben 😆 dus hij sloeg de babyschoenfase maar even over die gaat tot 22 deze pantoffies van zeeman zijn niet stevig en niet flexibel genoeg, kindje kan gaan zwikken en er naast lopen als hij gaat stappen. Dus dan of geen schoenen, of goede verder hadden ze bij die kinderschoenen winkel falke slofsokken met van die nopjes om niet uit te glijden (€12)dat is ook nog een aanrader

één jaar geleden

Wij zijn heel tevreden van deze.

één jaar geleden

Wij hebben lodger steppers en walkers, die blijven ook goed zitten en glijden niet weg. Waren wat kleuren in de sale nog laatst.

één jaar geleden

Ewers! Goede anti slip er onder en heeft onze dochter ook net even wat meer vertrouwen gegeven toen ze net begon met stapjes zetten en overgaan tot echt lopen

één jaar geleden

Reactie op beeeerx

Ewers! Goede anti slip er onder en heeft onze dochter ook net even wat meer ...
Deze gebruiken we ook, na heel veel anti slip sokken geprobeerd te hebben. Deze zijn als enige goed!