5 Reacties
2 jaar geleden
Bijzonder consultatiebureau zegt hier langzaam over gaan in mijn geval op zuivelvrije melk ivm koemelk allergie. Eerst de ochtendfles eraf en later pas de avond fles
2 jaar geleden
Hier is hij 1 jaar en geven nog fles voeding maar dat is meer ook betreft dat hij koemelkallergie heeft en zit dus ook aan de pepti
2 jaar geleden
Wij zijn voornemens om de pap die ze nu krijgt met kv, met koemelk te geven. Ze krijgt de pap met een lepeltje. Savonds nu nog 1 fles met kv, als ze 1 is nog wat warme koemelk geven.
Ze eet nu ook al yoghurt en drinkt zo nu en dan karnemelk, dus ik verwacht dat halfvolle melk geen problemen oplevert.
2 jaar geleden
Hier blijft het voorlopig kunstvoeding. Hij drinkt ook nog 4 flessen per dag. Wij hebben bij dochter eigenlijk altijd de flessen met kunstvoeding gegeven en ze heeft tot een week voor haar tweede verjaardag een avondfles gehad. Ze dronk wel vanaf haar eerste verjaardag ‘s morgens en tussen de middag een beker melk bij het eten.
Met zoon gaan we het wel zien. Zolang hij nog flessen krijgt, krijgt hij kunstvoeding. Ga wel zijn pap eens proberen met koemelk zodra hij 1 jaar is.
2 jaar geleden
Nu drinkt ze nog 2 flessen kunstvoeding. Een papfles van 210 en een avondflesje van 200.
Nadat we terugzijn van vakantie gaan wij de avondfles eraf halen want die drinkt ze al eventjes niet meer leeg.
Wij gaan dan over op alleen de papfles in de ochtend maar dan met halfvolle melk en dan gaan we 200ml geven.
Overdag zal ze dan bij de lunch een beker melk krijgen van 100ml of voor het slapen gaan een beker lauwwarme melk… dat weten we nog niet.
De reden dat wij de papfles nog gaan geven is omdat mijn man en ik geen zin hebben om een bord granen of boterham aan haar te geven om 6u in de ochtend.
Dus tot de tijd dat ze niet tot 8u ongeveer rustig in bed kan blijven, blijft die papfles er nog lekker in.