45 Reacties
2 jaar geleden
Wij geven tot nu toe stukjes zonder iets erop en ondertussen een korstje in haar hand, zodat ze daar zelf op kan sabbelen. Dat tweede is vooral omdat anders die handen overal tussendoor graaien 🙈. Binnenkort willen we met boter, geprakte aardbei of banaan proberen. Dat wordt wel een dikke bende, verwacht ik 😂.
2 jaar geleden
Ik geef stukjes brood zonder korst (half volkorenbrood) met een dikke laag minarine. Grootte van mn pinknagel.
Hij gaat al zelf kauwen en ik geef hem ook voldoende water tussendoor.
We doen het altijd als we zelf ook boterhammen eten.
Zo voelt hij zich stoer om mee te doen met ons.
2 jaar geleden
Reactie op Mara21
Wij geven tot nu toe stukjes zonder iets erop en ondertussen een korstje in ...
😄 zoppige boel, ja. En kruipt echt overal tussen 🤪
2 jaar geleden
ik geef van dat ambachtelijke zuurdesembrood zonder de korsten
daar maak ik kleine plukjes van
ik heb baby pindakaas gekocht... te lief 😍 of ik doe er geprakte banaan of avocado op
maar de korsten geef ik aan t eind om nog op te knauwen, dan kan ik/vriend ook mn broodje eten haha
2 jaar geleden
Hier hoeft ze echt geen brood, probeer het elke keer weer opnieuw.. iemand tips waardoor het bij jullie ineens wel goed ging?
2 jaar geleden
Reactie op mandy220921
Hier hoeft ze echt geen brood, probeer het elke keer weer opnieuw.. iemand ...
Heb je ook al met verschillende soorten beleg geprobeerd of eens gedoopt in melk/lauwe thee?
Of anders misschien eens een korst geven om te sabbelen en zo te wennen aan de smaak?
2 jaar geleden
Reactie op Izzy94
Heb je ook al met verschillende soorten beleg geprobeerd of eens gedoopt in ...
Ja.. broodkorst vond ze eerst lekker en nu ineens niet meer ?🤷🏼♀️ ik ga vandaag brood proberen met fruit erop van het fruithapje. Hopelijk vindt ze dat wel lekker. Een vers fruithapje eet ze zo weg
2 jaar geleden
Reactie op mandy220921
Hier hoeft ze echt geen brood, probeer het elke keer weer opnieuw.. iemand ...
Een maand wachten en opeens vond hij het wel lekker. Hij krijgt kleine stukjes met boter en misschien wat beleg, doop het in melk en nu eet hij het wel. Een maand geleden niet, terwijl ik het op dezelfde manier deed.
2 jaar geleden
Mijn zoontje moet er echt van kokhalzen, hij krijgt het gewoon niet weggeslikt en het lijkt wel te plakken aan zijn gehemelte. Ik schrok hier super erg van de eerste keer en durfde het daarna niet meer te geven. Hadden jullie dit ook? Tips eventueel?
2 jaar geleden
Reactie op mommyx1509
Mijn zoontje moet er echt van kokhalzen, hij krijgt het gewoon niet weggesl ...
Ik heb het eerst gedaan in normale melk dopen het stukje brood, dan word het zacht en valt het snel uit elkaar! Na een weekje ging het prima zonder en eigenlijk nooit meer last van gehad!
2 jaar geleden
Reactie op mommyx1509
Mijn zoontje moet er echt van kokhalzen, hij krijgt het gewoon niet weggesl ...
Hier hetzelfde, bleef echt hangen in zijn keel. Hij vond het wel lekker, maar kreeg het echt niet weg.
2 jaar geleden
Reactie op Didem68
Ik durf het niet pffff ben zo bang hij erin gaat stikken meerdere die dat h ...
Ik durfde het ook niet maar heb het toen toch gedaan en had er eigenlijk gelijk spijt van omdat ik schrok want hij ging best heftig kokhalzen en je zag het geplakt zitten aan zn gehemelte achterin! Ik wil het hem wel echt aanleren maar durf het dus nu nog steeds niet 🥲