6 Reacties

2 jaar geleden

Haha hier komt t niet door de maan vannacht heeft ze goed geslapen. Ze heeft elke week wel 1 nachtje waar ze aan het spoken is de rest van de nachten slaapt ze dan gewoon door🤷‍♀️ moet wel zeggen dat ik na zo'n nacht ook gesloopt ben idd, hoe deden we dat eerst 🤣

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft zelfs uitgeslapen 🙈 maar mijn neefje (van oktober is hij) had ook weinig geslapen hoorde ik!

2 jaar geleden

Hier ook heel weinig en slecht geslapen! Ook vandaag overdag. Of het door de volle maan komt geen idee. Maar ik zoek graag redenen waardoor het kan komen, geen idee waarom, maar dat stelt me dan gerust ofzo😜 dat ik weet waar het aan ligt. Hoop dat die volle maan maar snel weer 'leeg' wordt 😅

2 jaar geleden

Hier ook slechte nacht en overdag, maar dat is het eigenlijk de afgelopen 8 maand al🙈

2 jaar geleden

Hier een volle maans kind, geboren met volle maan en op volle snelheid 🙄😂 Ook afgelopen nacht vaker wakker en uiteindelijk heb ik bij hem geslapen. 5.30 huilen huilen en ik moest plassen die toen heb ik hem bij zijn vader gelegd. Vervolgens maar gewoon wakker gebleven 🤷🙈

2 jaar geleden

Reactie op LesleyJaikey

Mijn zoontje heeft zelfs uitgeslapen 🙈 maar mijn neefje (van oktober is hi ...
Mijn kinderen heerlijk geslapen en ook stuk langer dan normaal🤭