25 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochtertje had dit ook. Later volgde gewoon de 2 voortanden

2 jaar geleden

Bij Julia was dat ook deze volgorde. Denk dat het niet veel uitmaakt hoor.

2 jaar geleden

Gehehe, ik zie nu een babyvampiertje 🧛‍♀️ voor me 🙈

2 jaar geleden

Bij mijn dochter komen ook de 2 bovenste hoektanden door. Ze wilt sinds een paar dagen geen flesjes melk meer drinken. Ik vermoed dat het door de tandjes komt.. Bij jullie ook problemen met de fles?

2 jaar geleden

Mijn zoontje had dit ook. Eerst 2 snijtanden onder, toen 2 hoektanden boven, en inmiddels ook de 2 snijtanden boven. Zag tijdelijk heel gek uit😅.

2 jaar geleden

Onze dochter heeft dat nu ook 😁

2 jaar geleden

Oef, mijn dochter heeft het ook, w s ook al ongerust gezien ik las dat het altijd eerst de voortanden zijn, maar blijkbaar zijn er nog kleintje. Ik voelde me al schuldig omdat ze een speentje heeft en vreesde dt het hierdoor was?!

2 jaar geleden

Hier ook hoor. Komt vaker voor en is niet erg. Wij hebben ook gehad dat ze de fles niet wilde maar nu wel weer 🙂

2 jaar geleden

Niet exact die volgorde maar wel 6 boven en maar 2 onder. Lijkt mij ook geen kwaad te kunnen

2 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft nog geen enkele tand🫢😅

2 jaar geleden

Bij mijn zoontje kwamen ook eerst de bovenste hoek tanden en heel kort daarna de 2 middelste ondertanden (die volgens het internet als eerste komen) En nu komen de 2 voor tanden door 😅

2 jaar geleden

Hier nog geen tand te zien

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft alleen nog maar 2 ondertandjes. Al heel vaak gedacht dat er nieuwe tanden aan kwamen, maar tot op heden nog niks te zien

2 jaar geleden

Die van mij krijgt nu zn eerste tandje rechts hoektand 🙃

2 jaar geleden

Mijn dochter is 10 maanden en nog geen tand te bekennen 😅. Zal vanzelf wel een keer komen denk ik zo

2 jaar geleden

Die van ons had eerst 2 ondertanden met 6 maanden. Nu sinds 2 weken komen haar bovenhoektanden door. De voortandjes komen wel maar zijn nog niet door. Elk kindje is anders😊

2 jaar geleden

Hier begonnen met de 2 middelste onder tanden, toen die rechter ernaast en nu pas de 2 boventanden🤣😅

2 jaar geleden

Reactie op Charlie Lou

Bij mijn dochter komen ook de 2 bovenste hoektanden door. Ze wilt sinds een ...
Jup…. Laat telkens 80 staan🥴🥴

2 jaar geleden

Mijn dochtertje had eerst haar 2 ondertandjes daarna haar 2 boventanden en toen kwamen er 2 naast de boventanden haha. Volgens mij maakt de volgorde niet zoveel uit.

2 jaar geleden

Hier is dus bovenste 4 en toen de 2 voor onderin