25 Reacties
2 jaar geleden
Bij mijn dochter komen ook de 2 bovenste hoektanden door. Ze wilt sinds een paar dagen geen flesjes melk meer drinken. Ik vermoed dat het door de tandjes komt.. Bij jullie ook problemen met de fles?
2 jaar geleden
Mijn zoontje had dit ook. Eerst 2 snijtanden onder, toen 2 hoektanden boven, en inmiddels ook de 2 snijtanden boven. Zag tijdelijk heel gek uit😅.
2 jaar geleden
Bij mijn zoontje kwamen ook eerst de bovenste hoek tanden en heel kort daarna de 2 middelste ondertanden (die volgens het internet als eerste komen)
En nu komen de 2 voor tanden door 😅
2 jaar geleden
Mijn zoontje heeft alleen nog maar 2 ondertandjes. Al heel vaak gedacht dat er nieuwe tanden aan kwamen, maar tot op heden nog niks te zien
2 jaar geleden
Mijn dochter is 10 maanden en nog geen tand te bekennen 😅. Zal vanzelf wel een keer komen denk ik zo
2 jaar geleden
Die van ons had eerst 2 ondertanden met 6 maanden. Nu sinds 2 weken komen haar bovenhoektanden door. De voortandjes komen wel maar zijn nog niet door.
Elk kindje is anders😊
2 jaar geleden
Mijn dochtertje had eerst haar 2 ondertandjes daarna haar 2 boventanden en toen kwamen er 2 naast de boventanden haha. Volgens mij maakt de volgorde niet zoveel uit.