279 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben sinds 9 Jan onze 1ste tandje 🥰 we waren toen 14 weken! Tjah.. hebben er geen last van gehad 😅 nu heb geen tips of tricks.

2 jaar geleden

Reactie op Septbaby21

Wij hebben sinds 9 Jan onze 1ste tandje 🥰 we waren toen 14 weken! Tjah.. h ...
Aaaah zo leuk 😍 en lekker optijd al, geweldig! Fijn dat er geen last was ❤️

2 jaar geleden

Twee tandjes onder zijn bij ons net onder het tandvlees te zien. Ook veel aan het kwijlen en ballonnetjes aan het maken 🤤🤣 Hij hapt soms als een gek naar wat hij maar te pakken krijgt. Echt grappig om te zien 🤗

2 jaar geleden

19w hier en we hebben er al 2 🤩 Super schattig om te zien. We hebben niet veel tips of tricks gebruikt, enkel veel bijtvriendelijke speeltjes.

2 jaar geleden

Volgens mij begint mijn zoontje ook tandjes te krijgen, ik zie 2 witte puntjes en hij is erg aan het belletjes blazen, kwijlen en alles in zijn mondje aan het stoppen

2 jaar geleden

Ik denk dat we hier ook de eerste tandje(s) krijgen. Veel kwijlen en altijd iets in zijn mondje kauwen sabbelen en vieze zure spuitluiers. Ik heb een kleine Sophie de giraffe waar hij graag op mag kauwen en een koelbijtring van de Hema.

2 jaar geleden

Ijsjes van moedermelk vallen erg in de smaak hier! Verder heb ik van de kruidvat medicijntjes om op het tandvlees te smeren voor de jeuk/pijn en een bijtring van sophie de giraffe

2 jaar geleden

Reactie op Septbaby21

Wij hebben sinds 9 Jan onze 1ste tandje 🥰 we waren toen 14 weken! Tjah.. h ...
Vandaag 16 weken en opeens is tand nummer 2 er

2 jaar geleden

Hier komt tandje nr 1 ook eraan. Gister opgevallen en alles was prima. Sinds vanavond ineens een hangerige jammerende baby met verhoging en lopen te kauwen op alles 🥲 hopelijk zet t snel door voor hem

2 jaar geleden

Reactie op Shannie123

Ijsjes van moedermelk vallen erg in de smaak hier! Verder heb ik van de kru ...
Cool, waar koop je zo’n houder?

2 jaar geleden

Volgens mij krijgt ons zoontje ook tandjes. Gisteren al koorts. Kwijl loopt letterlijk uit de mond, alles gaat nog meer in de mond dan anders, groene luiers en soms uit het niets heel hard huilen.

2 jaar geleden

Ik zie niks, maar ik heb een vermoeden dat hier ook tandjes aankomen?! Mijn dochter stopt de hele dag haar handjes in de mond die nu daardoor zelfs schraal zijn. Het kwijlen is ook echt steeds meer aan het worden. Maar de overige symptomen zie ik nog niet, dus ik ben benieuwd!

2 jaar geleden

Gister eerste tandje doorgekomen en we zien de tweede al! Een beetje verhoging en hangerig maar verder gaat het tot nu toe goed

2 jaar geleden

Waar koop je een koelbijtring? Welke is aan te raden? 😊

2 jaar geleden

Reactie op Shannie123

Ijsjes van moedermelk vallen erg in de smaak hier! Verder heb ik van de kru ...
Wat een lieve foto!

2 jaar geleden

Mijne is 20 weken en heeft al 2 ondertanden. Eerste tand kwam denk ik 4 weken geleden en gelijk daarna de tweede. Best snel vond ik en zó schattig😍

2 jaar geleden

Hier was de koorts/verhoging en hangerigheid van het weekend niet van doorkomende tandjes. Ik heb wel t idee dat er van binnen wel wat gebeurd want ik zie t door t tandvlees heen. Alleen we zijn er nog niet 🤣

2 jaar geleden

Met 3,5 maand heeft mijn zoontje z’n eerst 2 tandjes al gekregen onder. Morgen is hij precies 4 maandjes

2 jaar geleden

Hier echt bijna bijna door. Twee hoektandjes boven, verder nog geen tandjes. Heel erg jeuk en kwijlt super erg. Slaapt ook moeilijker. Hopenlijk is het snel voorbij :)

2 jaar geleden

De 1e 2 tandjes 4 maanden en 6 dagen vandaag