Hi all,
Aangezien dit een van de nieuwe en misschien al wel huidige fase is van onze baby's leek het me handig en leuk om een topic te openen hierover.
Wie hebben/krijgen al tandjes?
Wat helpt jullie kindje om hierdoor te komen?
Tips/tricks etc. Deel wat je wilt!
Twee tandjes onder zijn bij ons net onder het tandvlees te zien. Ook veel aan het kwijlen en ballonnetjes aan het maken 🤤🤣 Hij hapt soms als een gek naar wat hij maar te pakken krijgt. Echt grappig om te zien 🤗
Volgens mij begint mijn zoontje ook tandjes te krijgen, ik zie 2 witte puntjes en hij is erg aan het belletjes blazen, kwijlen en alles in zijn mondje aan het stoppen
Ik denk dat we hier ook de eerste tandje(s) krijgen. Veel kwijlen en altijd iets in zijn mondje kauwen sabbelen en vieze zure spuitluiers. Ik heb een kleine Sophie de giraffe waar hij graag op mag kauwen en een koelbijtring van de Hema.
Ijsjes van moedermelk vallen erg in de smaak hier! Verder heb ik van de kruidvat medicijntjes om op het tandvlees te smeren voor de jeuk/pijn en een bijtring van sophie de giraffe
Hier komt tandje nr 1 ook eraan. Gister opgevallen en alles was prima. Sinds vanavond ineens een hangerige jammerende baby met verhoging en lopen te kauwen op alles 🥲 hopelijk zet t snel door voor hem
Volgens mij krijgt ons zoontje ook tandjes. Gisteren al koorts. Kwijl loopt letterlijk uit de mond, alles gaat nog meer in de mond dan anders, groene luiers en soms uit het niets heel hard huilen.
Ik zie niks, maar ik heb een vermoeden dat hier ook tandjes aankomen?! Mijn dochter stopt de hele dag haar handjes in de mond die nu daardoor zelfs schraal zijn. Het kwijlen is ook echt steeds meer aan het worden. Maar de overige symptomen zie ik nog niet, dus ik ben benieuwd!
Hier was de koorts/verhoging en hangerigheid van het weekend niet van doorkomende tandjes.
Ik heb wel t idee dat er van binnen wel wat gebeurd want ik zie t door t tandvlees heen. Alleen we zijn er nog niet 🤣
Hier echt bijna bijna door. Twee hoektandjes boven, verder nog geen tandjes. Heel erg jeuk en kwijlt super erg. Slaapt ook moeilijker. Hopenlijk is het snel voorbij :)