279 Reacties
2 jaar geleden
Kleine meid is 7 maand en een week en er piept sinds 2 dagen eigenlijk een tandje door.
2 jaar geleden
Reactie op Shenzy1
Vandaag ook een doorkomend snijtandje ontdekt aan de onderkant…. Ze is gelu ...
Gelukkig krijg je er suuuuper schattige tandjes voor terug 😊
2 jaar geleden
Mijn zoontje heeft al sinds gisteren koorts (38,7 39,1 en 40,0), drinkt sinds vanmiddag zijn flessen niet meer leeg, huilt heel veel en heel ook veel pijn in zijn mond. Ik smeer dentinox, maar toch blijft hij pijn houden. Zijn tut wilt hij niet altijd en een koele bijtring ook niet
Iemand tips, want wij weten het niet meer
2 jaar geleden
Reactie op Zij1989
zetpil!
Hebben we gegeven 🙂 werkt goed tegen de koorts, maar niet tegen de pijn
2 jaar geleden
Voor de allereerste keer vandaag haar eerste tandje gepoetst voor het slapen gaan…. Het priemt net boven het tandvlees uit maar volgens vriendin die tandartsassistente is was het al raadzaam om ermee te beginnen.
Ze vond het niet vervelend en moest zelfs lachen wat het voor mij dan weer gemakkelijk maakte. 🥰
2 jaar geleden
Hier nog niets, maar wel koorts en spuitluiers dus wie weet komt het er aan. Hij is nu 7.5 maand
2 jaar geleden
Reactie op Cooltjuh
Een kauwkoord is hier echt geweldig. Ben wil ook geen bijtringen. Maar zijn ...
Mijn zoontje bijt wel veel op zijn speenkoord, dus gebruik die nu als alternatief voor de bijtringen
2 jaar geleden
Hier nog geen tandjes maar wel veeeel poepluiers en rode billetjes. Zo zielig! Denk wel dat er tandjes aankomen dus. Ze is 7 maanden.
2 jaar geleden
Mijn zoontje wil geen groentehap meer en laat elke keer 30 tot 50 cc staan van flessen. Hoort dit er ook bij? En voor degene die dit ook hadden na hoelang kwam er dan ongeveer een tandje door? 😅
2 jaar geleden
Reactie op Lil1994
Volgende week 8 maanden, nog geen tandjes! Al een week niet kunnen zuigen a ...
Jeetje wat heftig… sterkte ermee
2 jaar geleden
Hij is over 2 weken 8 maanden maar krijgt nu ook boven een snij of hoektand. Beneden zitten er al twee