279 Reacties

2 jaar geleden

7.5 maand en de tandjes knallen er door. Hier eergisteren nummer 7 en 8 ontdekt! Hij heeft er een beetje last van. Bijtring helpt erg goed en heb gel.

2 jaar geleden

Tip trouwens: ons zoontje vindt tandenpoetsen super fijn. Volgens mij geeft dat een fijne tegendruk op de doorkomende tandjes. Doet vrijwillig zijn mondje open haha.

2 jaar geleden

3e tandje komt nu door. Ons dochtertje is net 7 maandjes.

2 jaar geleden

Dochter is vandaag 7 maanden maar nog geen tand te zien! Ben benieuwd wanneer ze komen!😬

2 jaar geleden

Zijn dit doorkomende tandjes? Dochter is van 6-9 dus nu 7,5 maand. Als dit tandjes zijn, dan komen de eerste nu door, zo niet dan wachten we af 😂

2 jaar geleden

Onze pretletter is 7 maanden en heeft al 6 tanden!!😻

2 jaar geleden

Reactie op Irisje123

Dochter is vandaag 7 maanden maar nog geen tand te zien! Ben benieuwd wanne ...
Hier ook nog steeds helemaal niets! Zoontje is overmorgen 7 maanden.

2 jaar geleden

Mijn dochter is van 15 september en nog niets te zien.

2 jaar geleden

Ondertandjes heeft hij al een maand of twee. Vandaag ontdekte ik witte dikke knobbels onder zijn bovenlip. Bevestiging van mijn gevoel dat er weer tandjes kwamen. Al dat gekwijl en bijten 😅

2 jaar geleden

Hadden jullie babys ook veel en dunne poepluiers en rode billetjes toen tandjes door kwamen?

2 jaar geleden

Reactie op Nadiamommy

Hadden jullie babys ook veel en dunne poepluiers en rode billetjes toen tan ...
Ja wel meer poepluiers dan normaal. Gelukkig geen rode billetjes maar dat is wel normaal bij doorkomen van tandjes😊

2 jaar geleden

Reactie op AnneRoos96

Zijn dit doorkomende tandjes? Dochter is van 6-9 dus nu 7,5 maand. Als dit ...
Ha ha volgens mij wel. Mijn zoontje van 4-9 heeft ook net zijn eerste 2 onderste.

2 jaar geleden

Reactie op Nadiamommy

Hadden jullie babys ook veel en dunne poepluiers en rode billetjes toen tan ...
niet dunner wel uitslag, ook rond zijn mond

2 jaar geleden

mijn oudste zoontje van 1 jaar en 10 maanden heeft zijn hele gebit al mijn jongste van 7 maanden heeft 2 ondertandjes😍 gelukkig hebben ze hier er geen last van als ze doorkomen!

2 jaar geleden

Reactie op mandy220921

Jeetje wat heftig… sterkte ermee
Dankjewel… ze is gelukkig weer wat beter maar nog steeds geen tandje te ontdekken… 8 maanden🙊

2 jaar geleden

Gisteren bij mijn zoontje ontdekt dat zijn eerste tandje door is 🥰

2 jaar geleden

Al drie weken af en toe een verschrikkelijke nacht waarbij hij ongeveer twee uur lang ontroostbaar is en overstrekt. Ik kan me niet voorstellen dat het iets anders is dan tanden aangezien hij overdag ook alles in z'n mond stopt en met z'n vuistje over z'n eigen tandvlees gaat, maar in de mond nog niks te zien. Ik vind het maar lang duren 😅

2 jaar geleden

En nummer 8 is erdoor….

2 jaar geleden

Van 11/09 en ook nog steeds niets te zien

2 jaar geleden

Reactie op Djodjo

Van 11/09 en ook nog steeds niets te zien
Same!