279 Reacties

2 jaar geleden

Hier inmiddels al bultjes voelbaar en zichtbaar bij zo ongeveer alle kiezen, nu ook hoektanden te zien. Maar doorkomen doen ze allemaal nog niet, dus al een hele tijd een kauwende en kwijlende jongen hier. Ik denk oprecht dat hij straks ineens een vol gebit heeft😅 dat ze allemaal tegelijk doorkomen.

2 jaar geleden

Reactie op Djodjo

Van 11/09 en ook nog steeds niets te zien
Je mag wel een paar van ons 😅

2 jaar geleden

De 2 puntjes zijn inmiddels echt voelbaar! Benieuwd wanneer ze helemaal door zijn 😱😍 zo schattig

2 jaar geleden

Hier inmiddels 8 tandjes 4 boven 4 onder. Gisteren precies 7 maanden😅

2 jaar geleden

7.5 maand en 4 tandjes. 3 boven 3 onder😅

2 jaar geleden

Reactie op Danielle2710

7.5 maand en 4 tandjes. 3 boven 3 onder😅
Uhhh... 3 + 3 = 6 je bedoeld 2 boven 2 beneden? Hier met 7 maanden nog 0 😱. Wel steeds meer mama georiënteerd 🤫

2 jaar geleden

Inmiddels hebben we er hier al 6 ☺️

2 jaar geleden

Mijn zoon van 9 September heeft sinds anderhalve maand 2 ondertandjes

2 jaar geleden

Onze dochter (6september) heeft 3 ondertanden en 2 hoektanden boven. De voortanden komen ook al door dus zometeen 7 tanden.

2 jaar geleden

Nou mn dochter haar eerste tandje is door in de onderkaak. Ik geef echter borstvoeding en ze heeft mij nu al 2 keer “gebeten”. Niet express natuurlijk maar deed wel zeer. Ik zei au en toen moest ze lachen. Hoop dat dit niet de standaard gaat worden. Iemand tips?

2 jaar geleden

Hier precies nul tanden en ook nog niets te bekennen!

2 jaar geleden

0 tandjes al wel 100 gedacht dat ze doorkwamen 🤣

2 jaar geleden

Onze dochter is van 13 september en heeft inmiddels 2 ondertanden, 1 boventandje en al een doorkomend hoektandje boven….. super snel toch??! Ze heeft er niet veel last van. Althans, ze doet het enorm goed! Wel gek dat er 1 boventand en 1 hoektand boven doorkomt. Je zou denken dan eerst 2 boventanden hihi. Succes allemaal met de tandjes!🌸

2 jaar geleden

Reactie op Pippa90

Bij ons precies zo! Er is al een heel potje Dentinox doorheen gegaan, omdat hij er wel last van lijkt te hebben. 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Mijn zoon is van 3 september heeft 2 onder tandjes die helemaal door zijn en er komen nu 4 boven en nog 2 beneden bij het is dus feest bij ons in huis 🥴

2 jaar geleden

Hier een dame van 23 sept en nog geen tand te bekennen. Ach ja ze komen vanzelf wel een keer door

2 jaar geleden

Op 2 mei kwam zijn 1e tandje, en vandaag ook het 2e tandje te zien. Ondertandjes. Hij drinkt wat slechter, en vind iets minder warme melk beter dan goed warm. Het prikt waarschijnlijk dan een beetje aan z'n tandvlees. Ook moest hij zaterdag nacht 2x spugen 😰 dat was echt zielig. Schijnt dat ze ook misselijk kunnen worden van de druk dat de tandjes omhoog worden geduwd?! Verder niet meer gespuugd gelukkig.

2 jaar geleden

Bij ons precies zo! Er is al een heel potje Dentinox doorheen gegaan, omdat ...
Hier ook, al zien/voelen we wel heel veel bultjes al. Vooral de kiezen. Zo sneu, want hij heeft er met vlagen echt last van, maar ipv dat er dan een tand of kies echt doorkomt, lijkt er alleen maar een andere tand ook op te komen. Dentinox is hier ook dagelijk gebruik bijna, maar probeer het niet te vaak te geven, meneer vind het namelijk vooral ook erg lekker 😅

2 jaar geleden

Mijn zoon is van 3 september heeft 2 onder tandjes die helemaal door zijn e ...
Nou dit inderdaad... echt zo sneu! Niet alle 6 even ver, maar al wel zichtbaar onderweg! Mijn zoontje is van 13 september.

2 jaar geleden

Reactie op Pippa90

Precies het zelfde