279 Reacties

2 jaar geleden

Wij denken dat we hier ook doorkomende tandjes hebben. Maar merkten jullie ook plots zeer zuur ruikende luiers (poepluiers) op en heel waterig bij tijd ?

2 jaar geleden

Reactie op ldhondt

Wij denken dat we hier ook doorkomende tandjes hebben. Maar merkten jullie ...
Ja was hier ook het geval zuur ruikende luiers en ook heel dun ja 😅

2 jaar geleden

Reactie op B342

Ja was hier ook het geval zuur ruikende luiers en ook heel dun ja 😅
En ook heel frequent zo luiers dan ? Hield dit lang aan? Wij merken wel geen koorts op en verder kan hij echt tevreden momenten hebben.

2 jaar geleden

Onze dochter is 4 maanden en is sinds een week ook aan de groene diarree luiers, kwijlen, bellen blazen, handje kouwen en handje langs het gezichtje wrijven. 1 dag koorts gehad toen een zetpil gegeven. Nu smeer ik van vsm gel op haar tandvlees. Rode wangen en af en toe huilen ervan.

2 jaar geleden

Reactie op ldhondt

En ook heel frequent zo luiers dan ? Hield dit lang aan? Wij merken wel gee ...
Nu niet meer maar bij mijn zoontje zijn de tandjes al 2 weken door. Was vooral net voor ze echt door kwamen hier.. verder hier ook geen koorts gehad maar wel heel erg kwijlen en iets sneller huilen enso..

2 jaar geleden

Onze dochter is 19 weken. Nog geen tandjes te zien. Ik ben wel nieuwsgierig naar hoeveel tijd er tussen ‘een wit puntje zien’ en ‘doorkomen’ zit?

2 jaar geleden

Reactie op momlien

Onze dochter is 19 weken. Nog geen tandjes te zien. Ik ben wel nieuwsgier ...
Wij zien al een 3 weken dat ze er aan komen en elke dag denk ik dat ze er door zijn naar het gaat echt langzaam 🙈

2 jaar geleden

Reactie op mamatime

Hier echt bijna bijna door. Twee hoektandjes boven, verder nog geen tandjes ...
Grappig! Hier twee voortandjes boven, allebei niet gebruikelijk 😊.

2 jaar geleden

Reactie op momlien

Onze dochter is 19 weken. Nog geen tandjes te zien. Ik ben wel nieuwsgier ...
Begin januari hoorde ik van het CB dat ze ze voelde en zag zitten en zijn nog niet door..

2 jaar geleden

Voor zij die al tandjes hebben.. poetsen jullie die nu al?

2 jaar geleden

Reactie op Tona

Ik heb dat bij me andere kids wel gedaan. Niet zo zeer poetsen als in tandenborstel tandpasta. Maar omdat ze ook al andere dingen kregen dan de fles vond ik t wel belangrijk om te "poetsen"

2 jaar geleden

Eerste tandje beneden is eergisteren doorgekomen😊

2 jaar geleden

Hier sinds deze week, begon met veel kwijlen. Iedere keer nat shirt. Veel op handjes bijten of iets in z'n mondje. En sinds woensdag koorts, donderdagochtend hele zure poep (wat wat dikker nog qua structuur, en donker van kleur met beetje groen). Donderdag ook koorts. Net vanavond spuitpoep (diarree) en heel zuur! Kan wel vanuit gaan met al deze dingen, dat z'n tandjes ieder moment door zullen komen. Ze zijn nog niet te zien. M'n zoontje is 4 maanden en 1 dag.

2 jaar geleden

Hier ook dan eindelijk door. Zit er al sinds drie maand. Is nu 4,5

2 jaar geleden

Reactie op Lysanne88

Hier sinds deze week, begon met veel kwijlen. Iedere keer nat shirt. Veel o ...
Mijn zoontje heeft dat wat jij benoemd nu al ruim 2 maanden, maar nog geen tandje. Wel om de zoveel dagen koort Ls of verhoging en al die andere dingen

2 jaar geleden

Dochter krijgt tandjes sinds ze 3 maanden is 4 tegelijk dentinox is onze held maar hoop nog op de goude tip aangezien ze bijtringen niet in de mond neemt alleen haar handen

2 jaar geleden

Na bizar veel kwijlen is mijn dochtertje op alles extreem obsessief aan het bijten. En is een stuk onrustiger. Vooral bijtringen uit de koelkast vind ze het fijnst, ik voelde ook een hard bobbeltje aan de onderkant dus ik denk voor 95% dat het tandjes zijn. Wel aan de vroege kant.

2 jaar geleden

Reactie op Lysanne88

Hier sinds deze week, begon met veel kwijlen. Iedere keer nat shirt. Veel o ...
Dit heeft men dochter al een maand maar nog geen tandjes te zijn 🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Tona

Heel belangrijk om meteen te poetsen als er tandjes zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Jjjjjj

Heel belangrijk om meteen te poetsen als er tandjes zijn.
Behalve als je fulltime borstvoeding geeft, dan hoeft het niet