Hi all,
Aangezien dit een van de nieuwe en misschien al wel huidige fase is van onze baby's leek het me handig en leuk om een topic te openen hierover.
Wie hebben/krijgen al tandjes?
Wat helpt jullie kindje om hierdoor te komen?
Tips/tricks etc. Deel wat je wilt!
Hier volgende week 6 maanden en wel heeeel veel last van de tandjes, maar waar ze zijn 🤷🏼♀️🙈. Zullen wel elk moment door komen denk ik, hij word elke keer huilend wakker en bijt voortaan echt hard op alles 😅
Wij zoeken ons ook een ongeluk en ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat ...
Het enige wat het hier ook nog kan zijn is sprong 5 die ondertussen ook ff aanwezig is 🤪.
Maar ik weet bijna zeker dat het door de tandjes komt. Zo sneu hè voor die kleintjes 😩
Ja, hier ook! Zo vreemd. Ik snapte niet waarom hij zo huilde en pijn aan ga ...
Hier ook, alleen dan aan de onderkant een hoektandje (denk ik) 1 puntje in het midden en 2 puntjes gelijk aan elkaar iets achter het middelste puntje links en rechts. Niet heel duidelijk. Deze foto van van de week nu echt al duidelijk wit in de mond.
Hier al 3 onder tandjes. Met 4 maanden de eerste, daarna met 5 maanden de tweede en een week later zie ik de derde doorkomen daar heeft hij wel erg last van.. snachts veel wakker en wilt overdag ook slecht inslapen. Slaat continu met zijn armen in zijn gezicht.