279 Reacties
2 jaar geleden
Hier is het al paar weken bezig met tandjes (denk ik), veel pijn gehad, en nu iedere keer lekkere zure spuitpoep. Altijd weer alles moeten verschonen 😂 maar zie nog niet echt iets in zn mondje. Ik dacht dat hij z'n linker bovenhoek tand doorkwam, maar nu twijfel ik weet 😂 onder (volgens boekjes) totaal niks nog. Het boven tandvlees is wel wat gezwollen volgens mij
2 jaar geleden
Reactie op Lysanne88
Jaa denk dat ik het toen niet goed gezien had 😅 het leek erop, maar vond h ...
Kan wel hoor. Hier ook hoektandje onder als eerste. Bijna helemaal door nu.
2 jaar geleden
Nouja, hier is de derde tand al door! Ongelooflijk! Boven twee voortanden en onder 1 tand!
2 jaar geleden
Zijn er nog meer kindjes van 6.5 maand ongeveer die nog helemaal niks hebben? 🙈
2 jaar geleden
Reactie op michelledd
Zijn er nog meer kindjes van 6.5 maand ongeveer die nog helemaal niks hebbe ...
Is niet gek hoor. Bij de meeste kindjes gaat pas na een maand if zes alles werken qua tandjes doorkomen en dan na het best een paar maanden duren voor je daadwerkelijk ziek
2 jaar geleden
Merken jullie dat "het krijgen van tandjes" is verschillende fases heeft? 😅 Paar weken terug had hij echt heel veel pijn, koorts. Daarna begonnen de zure spuitluiers. Nu ook nog wel last van z'n doorkomende tandjes, maar niet zo'n pijn als in het begin. Daarnaast nu ook vaak rode wangetjes
2 jaar geleden
Neeeeee… tand 4 is ook al door! Dit gaat echt veel te snel!!! Maandag wordt hij 6 maanden 😅
2 jaar geleden
Bijna 7 maanden en nog geen tandje te zien! Ons kleintje heeft er wel veel last van merken we.
Hij is ook al 2 dagen hangerig en heeft soms verhoging 38 graden. Kan dit erbij horen?
2 jaar geleden
Reactie op michelledd
Bijna 7 maanden en nog geen tandje te zien! Ons kleintje heeft er wel veel ...
Zeker!