279 Reacties

2 jaar geleden

Neeeeee… tand 4 is ook al door! Dit gaat echt veel te snel!!! Maandag wordt ...
Wat een leuk boek zo te zien! Mag ik vragen welk boek dat is?

2 jaar geleden

Reactie op Lysanne88

Jeetje, wat snel! Hier wel de klachten die horen bij het krijgen van tandje ...
Zeker weten :)! Hier was eerst ook niks te zien en binnen een maand tijd dus vier tanden 😅!

2 jaar geleden

Wat een leuk boek zo te zien! Mag ik vragen welk boek dat is?
Natuurlijk :)! Ik heb deze gekregen bij het cb toen hij op controle kwam! Leuk pakketje van Jordan met tandpasta en een tandenborstel!

2 jaar geleden

Reactie op michelledd

Bijna 7 maanden en nog geen tandje te zien! Ons kleintje heeft er wel veel ...
Hier het zelfde verhaal, zondag 7 maanden.. weken humeurig, fles weigeren, kwijlen, overal op bijten en in mond stoppen..nu weer mega gezellig maar geen tandje te bekennen🙊

2 jaar geleden

Mijne is 6 maanden en heeft al 6 tandjes. 2 onder en 4 boven🥰🥰

2 jaar geleden

Reactie op September21Baby

Mijne is 6 maanden en heeft al 6 tandjes. 2 onder en 4 boven🥰🥰
Oooh wauw 😍😍 Hier still waiting 🤣

2 jaar geleden

Bij 4,5 maand 2 tandjes onderin. Ze heeft er wel veel last van gehad. Veel huilen en heel veel poepluiers.

2 jaar geleden

Vandaag voel ik het 1e tandje opkomen, ze is 6 maanden.

2 jaar geleden

2 september geboren maar nog geen tandje te bespeuren

2 jaar geleden

Mijn zoontje van bijna 7 maanden wil zijn flessen niet meer drinken, zit op de speen te bijten en is onrustig. Kan dit met tandjes te maken hebben en kan ik hier iets aan doen? Hem ergens mee helpen?

2 jaar geleden

Reactie op michelledd

Mijn zoontje van bijna 7 maanden wil zijn flessen niet meer drinken, zit op ...
Heel herkenbaar mijn dochtertje deed het ook rond die tijd continue, fles eruit slaan etc. Hapjes at ze dan weer wel. Gaf haar dan bijtringen uit de koelkast en gebruikte detinox om het tandvlees mee in te smeren. Vaak ook vlak voor de fles en toen ging het beetje bij beetje beter, 2,5 e week later dronk ze alle flessen weer, kwijlt en kauwt nog steeds overal op en aan en nog geen tandje te bekennen🙊 lijkt er wel op dat het aan de onderkant iets gezwollen is dus er is wel iets aan het rommelen (denk/hoop ik🤣) Sterkte

2 jaar geleden

Op 2-3weken tijd nu het 5de tandje aan het doorkomen 🙊 de andere 4 waren telkens met 2 per keer 🙊

2 jaar geleden

9 september geboren maar we zien nog geen tandjes we hebben wel veel last van ik snap het echt niet !waarom duurt het zo lang 😭😭😭

2 jaar geleden

Drinken jullie kindjes ook slechter de fles als ze last hebben van tandjes?

2 jaar geleden

Reactie op michelledd

Drinken jullie kindjes ook slechter de fles als ze last hebben van tandjes? ...
Die indruk heb ik wel!

2 jaar geleden

Reactie op michelledd

Drinken jullie kindjes ook slechter de fles als ze last hebben van tandjes? ...
Mijn zoon tut niet en wilt dus enkel pap dan 🙊

2 jaar geleden

Ons meisje heeft er echt al weeeeken last van, denk zelfs al een maand of 2! Maar ze willen maar niet doorkomen, ze is inmiddels 6,5 maand🙊

2 jaar geleden

Reactie op Yerii66

9 september geboren maar we zien nog geen tandjes we hebben wel veel last v ...
Mijn jongen is van 1 september en nu zijn de onderste tandjes al een beetje doorgekomen wanneer je merkt dat t niet meer lang kan duren met dentinox smeren en met je duim een beetje over het tandvlees masseren 2 dagen en ze zijn hele maal door als je al wat voelt (tenminste bij mijn jongen dan) 😁

2 jaar geleden

Hier nog niks, wel sinds twee dagen meer luieruitslag en hangerig. Maar bij mn middelste duurde het tot 9 maanden! Dus ik ga nu nov maar nergens van uit.

2 jaar geleden

Sind een week door :)