279 Reacties

vor 2 Jahren

Reactie op Lil1994

Ons meisje heeft er echt al weeeeken last van, denk zelfs al een maand of 2 ...
Bij ons dus precies hetzelfde! Zelfs allemaal bobbels te voelen, maar ze blijven verstopt.

vor 2 Jahren

Mijn zoontje van 6 maanden heeft nu zichtbaar witte bobbeltje. Hij is ook erg van slag: huilen, zeuren en alleen maar bij mama. Speentje helpt enigzins, koude bijtring niet. Wat hebben jullie nog voor tips om de pijn te verzachten?

vor 2 Jahren

Reactie op Sgt1986

Mijn zoontje van 6 maanden heeft nu zichtbaar witte bobbeltje. Hij is ook e ...
Dentinox gebruiken wij ook soms als ons zoontje niet kan slapen en pijn heeft aan zijn tandvlees, werkt echt 😊

vor 2 Jahren

Hier komen inmiddels de twee tanden naast de bovenste voortanden ook door; maar hier heeft hij echt heel veel last van! Echt wel 5x per nacht huilen, zo zielig! Maar wel bizar want dit wordt dan al tand 5 en 6. Hij is pas net 6 maanden….

vor 2 Jahren

Bij mijn zoontje komen nu tandje door. Hij krijst het uit. Heb een zetpil gegeven voor het slapen gaan, maar hij heeft zoveel pijn. Ik heb ook Chamodent druppels, maar die halen voor nu ook niks uit. Heb een verkoelende bijtring, maar die wilt hij ook niet. Weet even niet wat ik moet doen

vor 2 Jahren

Hier komen inmiddels de twee tanden naast de bovenste voortanden ook door; ...
Dat gaat mooi snel zeg! Dochter is van 2 september maar nog steeds koos tandloos 🥴

vor 2 Jahren

Bij mijn zoontje komen nu tandje door. Hij krijst het uit. Heb een zetpil g ...
Ik doe de chamodent op m’n vingertopje en masseer het dan over de tanden. Het doet bij ons voldoende vooralsnog (geen idee of dat zo blijft natuurlijk) maar hij heeft inmiddels 2 tandjes door dus wie weet heb je er iets aan… sterkte!

vor 2 Jahren

Reactie op Shenzy1

Dat gaat mooi snel zeg! Dochter is van 2 september maar nog steeds koos ta ...
Mijn dochter is van 3 september. En ook nog koos tandloos. Andere 2 kinderen waren ook wat later. Met 7/8 maand kwamen ze er door

vor 2 Jahren

Mijn dochter is van 3 september. En ook nog koos tandloos. Andere 2 kindere ...
Oh kijk 😅 Elke ochtend als ze haar mooiste lach laat zien dan loer ik meteen in haar mondje en als ze plots mijn vinger grijpt omdat ze daar ff op wil sabbelen dan voel ik ook even maar noppes, nada… Ik geniet nog even van haar tandloze lach, als er straks tandjes inzitten zie ik die lach nooit meer 😂

vor 2 Jahren

Reactie op Shenzy1

Dat gaat mooi snel zeg! Dochter is van 2 september maar nog steeds koos ta ...
Hier van 26 aug en ook helemaal niks 🤭😅🤣 Na buikgriep vorige week, deze week waterpokken. Dus ik zei al wedden volgende is tandje 😅 we gaan t zien

vor 2 Jahren

Mijn dochter is van 3 september. En ook nog koos tandloos. Andere 2 kindere ...
Hier ook van 3 september nog tandloos, we gaan zien wanneer de eerste doorkomt😄

vor 2 Jahren

Reactie op Liess91

Hier ook van 3 september nog tandloos, we gaan zien wanneer de eerste doork ...
Hier ook van 3 september en koos tandeloos

vor 2 Jahren

Reactie op Liess91

Hier ook van 3 september nog tandloos, we gaan zien wanneer de eerste doork ...
Haha ja… jammer dat we geen prijsuitreiking kunnen organiseren voor de eerste 3 😂

vor 2 Jahren

Bij mijn zoontje komen nu tandje door. Hij krijst het uit. Heb een zetpil g ...
Nurofen kan goed helpen!

vor 2 Jahren

Reactie op Shenzy1

Haha ja… jammer dat we geen prijsuitreiking kunnen organiseren voor de eers ...
Haha mijn dochter was uitgerekend op 3 september, uiteindelijk 13 augustus geboren en ook nog steeds tandloos🤣 kwijlen en overal op bijten al maanden maar tanden? Haha ik zeg wel eens tegen mijn moeder, op een ochtend word ik wakker en heeft ze gewoon een heel gebit 🤣🤣🤣🤣

vor 2 Jahren

Leuk! En off topic: waar hebben jullie je gele zwemband gekocht?
Weet niet of je al een zwemband hebt?, Maar action heeft ze ook van intex 4,95

vor 2 Jahren

Ik twijfel wat?, Mijn dochter heeft rode wangen. Kwijlt veel. Bijt op alles. En drinkt slecht. Maandag heeft ze maar 2 flessen gehad. En kreeg er ook geen water in. Als ik wil kijken doet ze steeds haar tong ervoor. Heb het idee dat ik 2 afdrukjes zie maar dan niet bovenop tandvlees maar jeetje hoe leg je het uit haha. Als je met je tong over je onder tanden gaat zo je tandvlees op. Daar snappen jullie em haha. Net wilde ze fles ook al niet op drinken.

vor 2 Jahren

Reactie op Lil1994

Ons meisje heeft er echt al weeeeken last van, denk zelfs al een maand of 2 ...
Hier ook al zo lang. Ik voel al weken 4 bobbels ook

vor 2 Jahren

Mijn zoontje kauwt nu ook op z’n tut doen meerdere kindjes dat? Hij houd m dan zo gek in z’n mond en steekt z’n tong uit 🤣

vor 2 Jahren

Reactie op michelledd

Mijn zoontje kauwt nu ook op z’n tut doen meerdere kindjes dat? Hij houd m ...
Hahah ja dat doet ze hier ook! Dat tongetje, zo schattig dan ☺️ En als ze er dan nog bij gaat kletsen is het plaatje compleet 😂