279 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op michelledd

Mijn zoontje kauwt nu ook op z’n tut doen meerdere kindjes dat? Hij houd m ...
Doet mijn zoontje ook al maanden 😅 en zingt er zelfs liedjes bij

2 jaar geleden

Mijn zoon van 6 maanden heeft al 8 tandjes. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op michelledd

Mijn zoontje kauwt nu ook op z’n tut doen meerdere kindjes dat? Hij houd m ...
jaaa zo schattig om te zien 😂😂

2 jaar geleden

Ik twijfel wat?, Mijn dochter heeft rode wangen. Kwijlt veel. Bijt op alles ...
Bij mijn zoontje precies hetzelfde. Al vreet en drinkt hij alles wat los en vast zit 😅. Zijn zelfs overdag een extra bv gaan aanbieden omdat hij steeds mijn drinken wilde overnemen. Maar die plek zo herkenbaar. Lijkt wel of ze iets te ver naar achteren liggen ofzo.

2 jaar geleden

Bijna 7 maanden, flinke rode wangetjes/kwijlen en overal op kauwen maar nog geen tandje te bekennen😅

2 jaar geleden

Hier 6 maanden bijna 2 weken diaree. Het komt waarschijnlijk door tandjes. Hoelang blijft dat?

2 jaar geleden

Mijn dochter van 6 maand krijgt denk ik eerst haar kiezen 😮 Meer kindjes hier? Ik zie echt witte puntjes bij haar keizen komen. Voortandjes zitten er ook maar komen nog niet door bovenop t tandvlees. Ik heb veel baby'tjes om mij heen maar overal kwamen altijd eerst de ondertandjes of boventandjes door. Ik vind dit heel vreemd 😅

2 jaar geleden

Mijn baby boy bijna 7 maanden en zijn onderste 2 tandjes zijn al door 💙

2 jaar geleden

Werden jullie kindjes ook verkouden spugen veel kwijl (niet echt spugen als overgegeven maar gewoon eruit spugen) als ze tandjes kregen?

2 jaar geleden

Reactie op Cherry 🍒

Mijn dochter van 6 maand krijgt denk ik eerst haar kiezen 😮 Meer kindjes h ...
Hier ook!

2 jaar geleden

Mijn meisje van 6 maanden heeft haar boven- en ondertanden al😅♥️

2 jaar geleden

Reactie op michelledd

Werden jullie kindjes ook verkouden spugen veel kwijl (niet echt spugen als ...
Ja hier al meer als een week en gister nu eindelijk echt 2 ondertandjes gespot. En nog steeds stront verkouden, hoesten en kwijlen, slijm spugen.

2 jaar geleden

Reactie op Stéphanie91

Ja hier al meer als een week en gister nu eindelijk echt 2 ondertandjes ges ...
Dan zal het daarmee te maken hebben! Of hij heeft het van de opvang dat zou natuurlijk ook nog kunnen. Hier nog steeds heel verkouden, hoop dat ze nu eindelijk doorkomen, hij heeft er al zolang last van 🙈

2 jaar geleden

Reactie op michelledd

Dan zal het daarmee te maken hebben! Of hij heeft het van de opvang dat zou ...
Heel herkenbaar hoor, opvang gaat die kleine van mij dan niet heen maar ben al 1,5e maand in de weer met detinox etc. En ineens werd ze mega verkouden een week terug.. gister bij groente hapje die ze normaal met liefde eet, begon ze het op een krijsen te zetten tot aan de laatste fles. Wilde niks van het hapje weten en maar blijven gillen en doen.. haar gepakt en gelijk weer detinox smeren en ja hoor toen zag ik bij de onderkant 2 tandjes de randjes doorkomen.. zetpil gegeven en de laatste fles maar verwent met een pyjama papje want ze had de rest van de dag ook al moeilijk gegeten en gedronken.. gelukkig viel ze gauw in slaap tot vanochtend en tot nu toe is ze weer gezellig maar alsnog blijft het snot haar neus uitlopen en kwijlt en bijt ze overal op en aan. Sterkte😊 hoop dat het bij jullie ook gauw komt.

2 jaar geleden

Reactie op Stéphanie91

Heel herkenbaar hoor, opvang gaat die kleine van mij dan niet heen maar ben ...
Jaa zo gaat het hier ook met die dentinox 😅. Mijn zoontje is nu dan sinds gisteren ontzettend verkouden, en zijn groentehap eet ie al een week erg slecht.. flessen drinkt ie goed, soms laat ie ook 30cc staan. Hij was altijd gek op z’n groentehap en die wil die na 2 happen nu niet meer 🤷🏼‍♀️. Wie weet dat het door de tandjes komt maar denk het wel 🙈. En af en toe ff lekker verwennen is niks mis mee toch, het komt vast allemaal goed en tot die tijd proberen we hem een beetje te helpen met bijv een bijtring etc. 😊

2 jaar geleden

Reactie op michelledd

Jaa zo gaat het hier ook met die dentinox 😅. Mijn zoontje is nu dan sinds ...
Ahh arm mannetje, dan zullen ze toch echt wel gauw komen. Je voelt je dan zo machteloos he. Mijn kleine meid kwam niet eens meer op de 400 ml over de dag dus werd ook gewoon frustrerend en at dan wel nog 200 gram groenten en 200 gram fruit met boterham. Maar nu ze dat gister ook al niet meer wilde.. ben wel even een paar dagen met het brood gestopt. Zo stront verkouden en hoesten met slijm dat ik dat maar even oversla bang dat ze er dan een keer in stikt 🙊 komt wel weer als ze opgeknapt is. Ja de bijtring!!! Nou ik leg hem nu maar steeds in de vriezer haha. Heel veel sterkte en succes 🤗

2 jaar geleden

Mijn dochter krijgt haar 2 ondertandjes en er boven voel ik al 2 puntjes bij de snijtanden. Heel veel last heeft ze ervan. Wil graag detinox hiervoor gebruiken maar het is overal uitverkocht🥲 Wie weet waar dit nog wel te koop is?

2 jaar geleden

Reactie op September Baby

Mijn dochter krijgt haar 2 ondertandjes en er boven voel ik al 2 puntjes bi ...
*dentinox

2 jaar geleden

Ik heb er ook naar gezocht, overal uitverkocht. Heb nu creme van VSM, lijkt ook te werken

2 jaar geleden

Hier gewoon weer bij de trekpleister te krijgen. Apotheek al geprobeerd?