10 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op ROF
Ruikt het zurig? Want dat kan zeker. Maagzuur kan gaan opspelen met oprispi ...
Ze had vandaag indd zure ontlasting. Was hard en het laatste beetje was vloerbaar geel.
Mijn vriend zegt het ruikt na vis. Ik vind het echt zo.n geur hebben van pus.
Ze is nu al 2 keer huilend wakker geworden. zit te denken om morgen langs de huisarts te gaan
2 jaar geleden
Reactie op Luus2988
Even naar de huisarts gaan kan geen kwaad! Heb laatst ook het cb gebeld met ...
Bel morgenvroeg meteen, Want wil niet met iets rond blijven lopen als zij geholpen kan worden. Misschien komt het door die tandjes?. Maar vind het gek dat het ruikt??? Vind het ook niet ontstoken eruit zien
2 jaar geleden
Hier precies hetzelfde. Ook een zuur luchtje uit haar mond en tandjes die pijn doen. Zat zelf ook te denken aan spruw, maar overdag heeft ze weinig last. De avond/nacht ontroostbaar huilen, geen speentje willen, geen dentinox mogen doen, en moeilijk in slaap komen. Zo zielig! En wij zijn ook op nu. #zucht
2 jaar geleden
Iemand die ik ken had ook laatst dat haar kindje niet lekker was, en uit haar mondje stonk.
Bij haar was het keelontsteking.
Zeker naar laten kijken dus.
2 jaar geleden
Ben langs de huisarts geweest, Oren en keel zien er schoon uit. Wat het wel is?. Hij zei zit ze niet in ontwikkeling fase. Sprong 8 is ze uit. Maar kan dit een slaapregressie zijn?. Moet wel zeggen ze is huilerig. Hoeft zoch msar te stoten en krijst het uit. Ken haar zo niet. Ze huilt vrij weinig. Alleen in sommige sprongetjes voor t slapen. Of als ze ziek is. Maar normaal heel tevreden. Voelde net dat t tandje al flink drukt tegen haar tandvlees. Denk zelf dat ze daar erg veel last van heeft. Hij kon niks ruiken bij haar. dus ja wat dat was?.