17 Reacties

2 jaar geleden

Ons meisje haar 4e tandje komt door :)

2 jaar geleden

Mijn zoon heeft sinds begin van de maand 2 tanden onder!

2 jaar geleden

Hier 2 voorste tandjes onderaan 😁

2 jaar geleden

Weet het niet zeker maar hier lijken ze ineens allemaal tegelijk door te komen, we hebben dus sinds een week een hangerige baby (logisch!) Boven en onder zie je duidelijk wit, hard tandvlees. Voorste tandjes. Wordt steeds boller haha, ben heel benieuwd wanneer ze daadwerkelijk doorkomen.

2 jaar geleden

Nog niks en dat vind ik ook niet zo erg ivm bv 🙈😂

2 jaar geleden

7,5 maand en nog geen tandjes te zien Bij mijn dochter was dit maar op 9/10 maanden

2 jaar geleden

Bijna 8 maanden en ze heeft 2 ondertandjes en nu gaan er 2 boven doorkomen zie ik.

2 jaar geleden

De 2 onderste voortandjes zijn hier door en er zijn er 6 (!) op komst. 4 boven en 2 beneden. De bollingen zijn duidelijk te voelen en meneer steekt zn hand weer in zn mond. We hebben dan ook een zeer gezellige baby in huis 😵. 9,5 maand, 7,5 gecorrigeerd.

2 jaar geleden

Onze zoon heeft 2 zichtbare ondertandjes. Vond het vrij snel zichtbaar worden, maar ik vind ze nu langzaam "groeien"😆 Ben zo benieuwd hoe hij er straks uit ziet met z'n mondje vol tandjes en meer/langer haar😍

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft 2 tandjes onder al helemaal door en boven begint de eerste door te komen. Volgende week is ze 8 maanden. Ik vind t zo cute als ze lacht 🥰

2 jaar geleden

3 tandjes! 2 onder waarvan 1 met de geboorte. En nu een hoektand. Hij doet alles precies anders dan het schema 🤣

2 jaar geleden

Vol trots zag ik gister dat 1 onderste snijtand doorkomt 🥳😍 klein stukje is nu door. Hij is vandaag 7 maanden

2 jaar geleden

7 maanden en 4 tanden boven en 4 beneden😅

2 jaar geleden

Vandaag 8 maanden en nog geen 1!

2 jaar geleden

Hier nog niks 🥴

2 jaar geleden

Hier 2 onderweg puntjes al te voelen

2 jaar geleden

Bijna 8 maanden en 4 boven en 4 beneden 🤯