9 Reacties

2 jaar geleden

Hier drink ze 150 in de ochtend, 150 in de middag en voor t slapen 180. En tussendoor ook nog water/thee.

2 jaar geleden

Hier sochtens nog fles van 180+6 en een halve tot hele boterham. Af en toe slokje water/thee. Blijf hele dag aanbieden. Voordat hij smiddags gaat slapen flesje 180+3, omdat hij wel vocht nodig heeft meer melk steeds minder. En dan savonds voor het slapen gaan nog een keer 180+6. Ik heb anders echt het idee dat hij niet genoeg drinkt 😅 Kreeg commentaar van CB dat dat allemaal niet nodig was, maar voel me er fijner bij.

2 jaar geleden

Wij zijn gestopt met de fles tussen de middag, ze krijgt nu ‘s ochtends en ‘s avonds een flesje van 150+5. En sinds we geen water maar diksap aan haar geven, drinkt ze opeens 3 soms wel 4 bekers leeg! Ik denk dat ze water gewoon niet lekker vindt. Maar ook door juist minder vocht aan te bieden in de vorm van melk, krijgen ze meer behoefte aan vocht en drinken ze meer. Hopelijk heb je hier wat aan!

2 jaar geleden

Zoontje drinkt hier sinds 2 maanden tussen de 1 en 2 bekers water per dag. Daarnaast soms nog een smoothie of knijpfruit. Daarnaast drinkt hij nog 2x (en soms vaker, maar dan drinkt hij minder water) aan de borst. We bieden gewoon steeds bij het eten en tussendoor z’n beker water aan. Hij drinkt uit een normale beker of een 360 beker.

2 jaar geleden

Ochtend en avond een flesje gewone melk 250 ml. Overdag zeker wel 4 keer een volle rietjesbeker met; water, appelsap met water gemengd of diksap. Verder met alle maaltijden een 'echte' beker met water of melk, gaat ook half op ( of ernaast 🥲)

2 jaar geleden

Onze dochter is dollll op drinken! Haha In de ochtend bv, geen idee hoeveel ik denk 130 ml. Overdag 4 bekers van 150 ml water of thee. En voor het slapen gaan papje van bv rond de 180 ml.

2 jaar geleden

Ze drinkt nog ca 4 keer aan de borst en daarnaast nog ca. 2 bekers water (rietjesbeker van avent).

2 jaar geleden

Met 1 jaar ongeveer een liter vocht/5 bekers. Dus dan is 420ml niet zo veel inderdaad.

2 jaar geleden

Soep en pap!