13 Reacties
2 jaar geleden
Wij zijn laatst cold turkey overgestapt van nutramigen (koemelkvrije voeding) naar Kruidvat voeding hier geen problemen gehad. De kinderarts gaf aan dat hij wat onrustiger kon worden en dat hij wat meer last van zijn darmpjes kon krijgen doordat nutramigen licht verteerbaar is. Ik verwacht dus van de ene koemelkvoeding naar de andere geen problemen.
Mocht je nog voeding hebben avn Kruidvat zou ik een beetje gaan mengen inderdaad. Of je zou je familie/vrienden kunnen vragen om een pakketje naar Frankrijk te kunnen versturen maar dat is afhankelijk van hoe veel voeding je nog hebt 😅.
2 jaar geleden
Reactie op Shenzy1
Als je nog voeding van kruidvat hebt misschien dan mengen met nutrilon?
I ...
Bedankt voor de tip! Nee zijn niet gecontroleerd 😀
2 jaar geleden
Mijn advies is om te mengen als je nog wat Kruidvat hebt. Wij hebben bij ons zoontje veel last gehad met darmpjes en buikpijn. Fijne vakantie!
2 jaar geleden
Onze dochter krijgt thuis voeding van AH biologisch en 2 flessen per week bij de opvang krijgt ze nutrilon, ze heeft nergens last van! Al die voedingen zijn volgens mij nagenoeg hetzelfde, alleen wanneer je kindje ergens gevoelig voor zou zijn kan het een probleem zijn denk ik. Maar zoals je zelf al zegt is ze nergens gevoelig voor dus ik denk dat het helemaal goed gaat!
2 jaar geleden
Bedankt voor alle reacties!
Dan ga ik het gewoon proberen 😀!
(heb ook geen keuze 😝).
2 jaar geleden
Alle baby voeding is eigenlijk allemaal het zelfde qua ingrediënten en samen stelling. Je kan zonder problemen overstappen. Mijn dochter krijgt de ene keer van AH de andere keer Kruitvat en op de opvang nutrilon. De aflevering van keuringsdienst van waarde laat ook zien dat eigenlijk alles het zelfde is. Succes ! En nog een fijne vakantie