18 Reacties

2 jaar geleden

Excuses! Ik bedoel tuberculose prik.

2 jaar geleden

Geen ervaring, maar ik zou er toch even mee naar de dokter gaan.

2 jaar geleden

Onze dochter half zuid Afrikaans en ook een bultje nog steeds

2 jaar geleden

Reactie op limelilly

Onze dochter half zuid Afrikaans en ook een bultje nog steeds
Hoe lang geleden?

2 jaar geleden

Ho dat ging te snel! Er zit dus nog steeds een bultje, wordt wel steeds kleiner. Zou dus nog wachten tenzij je het gevoel hebt dat het niet verandert.

2 jaar geleden

Reactie op Cribedidar

Hoe lang geleden?
Prik is begin december gezet!

2 jaar geleden

Reactie op limelilly

Ho dat ging te snel! Er zit dus nog steeds een bultje, wordt wel steeds kle ...
En hoelang geleden was dat ongeveer?🙈

2 jaar geleden

Nu vooral heel rood maar is veel groter geweest

2 jaar geleden

Reactie op Cribedidar

En hoelang geleden was dat ongeveer?🙈
Sinds een maand denk ik dat het kleiner wordt?

2 jaar geleden

Jezus wat heftig 😱.. Ik wil jullie vooral sterkte wensen, hopelijk geneest het snel!

2 jaar geleden

Omcirkel de plek, en kijk een paar dagen aan of het groter word. Indien het groter word misschien toch langs de arts voor een zalfje tegen ontsteking of iets dergelijks? Veel sterkte in ieder geval😘

2 jaar geleden

Ik heb zelf vroeger ook een dergelijke vaccinatie gehad omdat ik in Saoedi-Arabië geboren ben en ik heb een half jaar zo’n plek op m’n arm gehad. Daarna trok het redelijk weg, inmiddels is het een soort deuk in m’n arm geworden. Ik durf alleen niet te zeggen of dit ook tegen gegaan kan worden of dat ik toevallig pech heb? Hopelijk heeft je kleine er niet teveel last van!

2 jaar geleden

mijn zoontje heeft het ook moeten krijgen (Roemenië) en tot nu toe geen bult. Inmiddels 2 maanden verder.

2 jaar geleden

Als je eraan komt doet het pijn en voelt het warm aan? Dan klinkt het als een ontsteking.

2 jaar geleden

Oh ik zou hiermee echt naar de dokter gaan. Gewoon om zeker te zijn. Ziet er heftig uit, hopelijk heeft ze niet al te veel last er van!

2 jaar geleden

Ik weet wel dat het vaak grote plekken zijn en veel er een litteken Aan overhouden. Ik zou echter morgen wel even e foto naar huisarts doorzenden

2 jaar geleden

We hebben over 2 weken op dinsdag een afspraak bij de ggd arts. Huisarts vond het er ook erg ontstoken uit zien..