29 Reacties
2 jaar geleden
Die van mij deed dat ook. Ik heb de powernap laten vervallen en nu slaapt hij door tot 06.00/07.00
2 jaar geleden
Reactie op JDSL
Oh wat fijn! Ons zoontje is alleen wel echt moe rond die tijd van de powern ...
Ja bij mij ook. Maar toch even doorzetten werkte bij ons echt goed
2 jaar geleden
Reactie op JDSL
Ik ging dan rond 17.00 even met hem wandelen, gewoon op de arm naar buiten. Geweldig veel afleiding had hij dan :-)
2 jaar geleden
Hoelang is dit al? slaapregressie? Half uur eerder op bed leggen? Ik zou ook zeggen, powernap eraf, hier ook al niet meer, en half 7 naar bed. Ja hier is het daarom ook niet altijd heel gezellig tussen 17u en 18u maar goed dat hoort er ook bij. Hier was hij de hele nacht aan het spoken vannacht en vroeg wakker, gebeurt normaal nooit!
2 jaar geleden
Reactie op Zij1989
Hoelang is dit al? slaapregressie? Half uur eerder op bed leggen? Ik zou oo ...
Scheelt het ja, nu hij eerder naar bed gaat? Hoelaat word hij nu wakker?
2 jaar geleden
Hier ook regelmatig te vroeg wakker. Gister heeft ze minder geslapen overdag en sliep ze door tot half 6, dit is voor ons al heel fijn! Maar iets later mag ook. Ga nu ook proberen t laatste slaapje te laten vervallen, kijken of dat nog wat helpt
2 jaar geleden
Reactie op Babygirlaug
Scheelt het ja, nu hij eerder naar bed gaat? Hoelaat word hij nu wakker?
nou hij heeft een 1.5 week gehad dat hij dus 5u al begon te rommelen, en hij slaapt niet meer na 15u waardoor hij soms om 18.15u al slaapt, hij wordt nu tussen 6u -7u wakker. Uitzondering was vannacht haha maar het gaat al weken goed
2 jaar geleden
Reactie op JDSL
Oké thnx, misschien maar eens proberen. En dan iets eerder in bed om overve ...
Ja bijna altijd om 18.30 naar bed :-)
2 jaar geleden
Reactie op Lindabodhi
Die van mij deed dat ook. Ik heb de powernap laten vervallen en nu slaapt h ...
Wij doen dit ook sinds een week en lijkt inderdaad zn werk te doen. Smiddags doet ze haar dutje nu langer en dan 18:30/18:45 in bed. Dat trekt ze net.
2 jaar geleden
Reactie op JDSL
Oké ik heb onze kleine man nu ook om 18.30 uur erin gelegd en de powernap o ...
🤞
2 jaar geleden
Is een fase. Gaat vanzelf weer over. Je hebt nu een sprongetje en slaapregressie
2 jaar geleden
Reactie op JDSL
Je kunt ook power nap laten vervallen en dan om 18 uur Dr nacvt in
2 jaar geleden
Geef het even tijd! Een nieuw ritme moeten ze weer even aan wennen, ik zou zeggen een dag of 4/5 volhouden en dan duimen dat het werkt 🤞🏽