De lente komt er alweer bijna aan en dan zou ik graag wat meer afstanden per fiets willen afleggen. De meeste afstanden zijn op max 15 km. Ik ben dan ook op zoek naar een elektrische mama fiets. Er is alleen mega veel keuze. Hebben jullie tips, qua merk en waar op te letten? Alvast bedankt!
Wij hebben vorig jaar de cortina family aangeschaft. Superfijne fiets. Ben voor de niet elektrische gegaan, maar de elektrische versie werd mij in eerste instantie aanbevolen door de verkoper van de fietsenwinkel.
Ik heb een Gazelle Grace, de elektrische variant. Ik ben hierop uitgekomen omdat ik graag een kratje voorop wilde hebben en ook een voorzitje. Het was de keuze tussen Cortina en Gazelle.
Ik heb de mijne net een maandje. Gekozen voor de mamafiets Stella fiore. Ben erg tevreden en kan niet wachten tot de kleine mee op de fiets kan. Ik heb een accu waarmee je 100km kunt fietsen. Nu de fiets ook met 500 euro korting kunnen kopen. Stella is aan huis geweest zodat ik de fiets kon uittesten
Ik heb een cortina fiets! Super fijn. Het stuur kan vastgezet worden wat ik écht wilde met een zitje voorop en vond deze heel licht met rijden. Zou wel snel gaan bestellen als ik jou was 🙈 fietsen leveren zit een lange levertijd op nu. Heb mijne in juli vorig jaar besteld en heb m net..!
Ik heb de moederfiets Gazelle Bloom. Kan een voor en achterzitje op, stuurslot en dubbele standaard voor veilig kind(eren) inladen, voor en achterrekje met kliksysteem voor zitje/mand/fietstas etc. 👍🏼
Cortina family elektrische heb ik. Mijn beide zussen hebben ook cortina :). Fietsen super! Wel genoeg vermogen batterij kiezen zodat je nooit tekort komt!
Ik heb de cortina e-common family! Super fijne elektrische fiets. Ik heb ook oa de Stella geprobeerd, maar vond deze zelf wat ouderwets ogen. Heel blij met de cortina!
Wij gaan voor een Riese Muller met lage instap. Hier kan een voorzitje en een achterzitje op gemonteerd worden. Dit vinden we een wat sportievere fiets dan een echte mama fiets. En mijn vriend gaat hem ook gebruiken als ik aan het werk ben. Hij heeft zelf een speedpedelec. Daar mag geen kinderzitje op.
Hier net een paar weken de Cortina E-common family. Ook gefietst op de e-u4, maar ik merkte wel duidelijk verschil met deze 'normale' e-bike met een fietszitje voor op. Ik zat echt klem met m'n cup E! 😅
Ik heb ook een Stella fiore. Motor is niet top maar achterop kan 32 kilo dat is echt bijzonder voor een elektrische fiets. Lage instap ook super fijn en stuurslot etc. Blij mee
Ik lees dat velen de Cortina Ecommon family fiets hebben... Ik zelf ook. Oke, nu komt er een hele domme vraag, maae weet misschien iemand hoe het licht aan moet op deze fiets? 🙈🤣