23 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben vorig jaar de cortina family aangeschaft. Superfijne fiets. Ben voor de niet elektrische gegaan, maar de elektrische versie werd mij in eerste instantie aanbevolen door de verkoper van de fietsenwinkel.

2 jaar geleden

Ik heb een Gazelle Grace, de elektrische variant. Ik ben hierop uitgekomen omdat ik graag een kratje voorop wilde hebben en ook een voorzitje. Het was de keuze tussen Cortina en Gazelle.

2 jaar geleden

Ik heb de mijne net een maandje. Gekozen voor de mamafiets Stella fiore. Ben erg tevreden en kan niet wachten tot de kleine mee op de fiets kan. Ik heb een accu waarmee je 100km kunt fietsen. Nu de fiets ook met 500 euro korting kunnen kopen. Stella is aan huis geweest zodat ik de fiets kon uittesten

2 jaar geleden

Ik heb een cortina fiets! Super fijn. Het stuur kan vastgezet worden wat ik écht wilde met een zitje voorop en vond deze heel licht met rijden. Zou wel snel gaan bestellen als ik jou was 🙈 fietsen leveren zit een lange levertijd op nu. Heb mijne in juli vorig jaar besteld en heb m net..!

2 jaar geleden

Ik heb de moederfiets Gazelle Bloom. Kan een voor en achterzitje op, stuurslot en dubbele standaard voor veilig kind(eren) inladen, voor en achterrekje met kliksysteem voor zitje/mand/fietstas etc. 👍🏼

2 jaar geleden

Cortina family elektrische heb ik. Mijn beide zussen hebben ook cortina :). Fietsen super! Wel genoeg vermogen batterij kiezen zodat je nooit tekort komt!

2 jaar geleden

Reactie op Nr.2

Ik heb de moederfiets Gazelle Bloom. Kan een voor en achterzitje op, stuurs ...
Aah! Die heb ik besteld! Komt in mei. Tevreden mee?

2 jaar geleden

Ik heb de cortina e-common family! Super fijne elektrische fiets. Ik heb ook oa de Stella geprobeerd, maar vond deze zelf wat ouderwets ogen. Heel blij met de cortina!

2 jaar geleden

Ik heb vandaag mijn Stella Fiore opgehaald. Heel blij mee. 🤩

2 jaar geleden

Reactie op RK30

Ik heb de mijne net een maandje. Gekozen voor de mamafiets Stella fiore. Be ...
Hoe heb je die korting kunnen krijgen dan?, Zie em op de site niet met korting.

2 jaar geleden

Wij gaan voor een Riese Muller met lage instap. Hier kan een voorzitje en een achterzitje op gemonteerd worden. Dit vinden we een wat sportievere fiets dan een echte mama fiets. En mijn vriend gaat hem ook gebruiken als ik aan het werk ben. Hij heeft zelf een speedpedelec. Daar mag geen kinderzitje op.

2 jaar geleden

Reactie op LauBaby

Aah! Die heb ik besteld! Komt in mei. Tevreden mee?
Jazeker! Alleen nog niet met twee zitjes uitgeprobeerd want baby is nog te jong maar over een maandje of twee kan ze ook mee 😊

2 jaar geleden

Hoe heb je die korting kunnen krijgen dan?, Zie em op de site niet met kort ...
Praten met de verkoper , op internet staat die korting inderdaad niet.

2 jaar geleden

Hier net een paar weken de Cortina E-common family. Ook gefietst op de e-u4, maar ik merkte wel duidelijk verschil met deze 'normale' e-bike met een fietszitje voor op. Ik zat echt klem met m'n cup E! 😅

2 jaar geleden

Ik heb ook een Stella fiore. Motor is niet top maar achterop kan 32 kilo dat is echt bijzonder voor een elektrische fiets. Lage instap ook super fijn en stuurslot etc. Blij mee

2 jaar geleden

Cortina e- Common Family! Top fiets!!

2 jaar geleden

Ik heb de Popal maeve. Ook een elektrische moeder fiets. Echt een fijn ding

2 jaar geleden

Ik ben ook aan het rond kijken ik ga denk ik voor de cortina e-common family

2 jaar geleden

Thanks voor alle reacties, ik ben voor de cortina e common family gegaan, heerlijke fiets!

2 jaar geleden

Ik lees dat velen de Cortina Ecommon family fiets hebben... Ik zelf ook. Oke, nu komt er een hele domme vraag, maae weet misschien iemand hoe het licht aan moet op deze fiets? 🙈🤣