16 Reacties

2 jaar geleden

Omhoog zetten tot de katten aangeven dat ze dorst of honger hebbe

2 jaar geleden

Of eventueel buiten zetten als t buiten katten zijn?

2 jaar geleden

Wij hebben een kruipende tweeling en een hond. Ja ik hou het gewoon goed in de gaten.. en verder heb ik een grondbox. Dat misschien een idee?

2 jaar geleden

Je hebt ook voerbakken die een klep erop hebben. Moet je wel open doen als je katten willen eten. Onze eigen katten eten op bepaalde tijden. Dus wij zetten het straks omhoog. Als ze eten krijgen weer naar beneden.

2 jaar geleden

En mocht je een bijkeuken of iets dergelijks hebben. De katten daar eten geven, maar dan hoog?

2 jaar geleden

Reactie op Momo96

En mocht je een bijkeuken of iets dergelijks hebben. De katten daar eten ge ...
Ja ik kan het inderdaad in de bijkeuken zetten. Dat ik in de gaten houd dat ze daar niet komt. Dat zou al schelen

2 jaar geleden

Reactie op RLY

Wij hebben een kruipende tweeling en een hond. Ja ik hou het gewoon goed in ...
Ja precies ik heb wel een gewone box maar die is niet zo groot. Niet leuk om haar daar veel in te laten. Dus een grond box is misschien wel een idee

2 jaar geleden

Hier zal de voerbak naar de 1e of 2e verdieping gaan. Waterbak is een fonteintje, dus dat ga ik even aankijken of we die weg gaan zetten.

2 jaar geleden

Reactie op GwendoRic

Hier zal de voerbak naar de 1e of 2e verdieping gaan. Waterbak is een fonte ...
Ja dat kan inderdaad ook nog , water bak is bij ons ook een fonteintje alleen met water spelen blijft leuk. Dus die zet ik dan ook maar weg

2 jaar geleden

Niet. We hebben een grondbox hekje om te zorgen dat hij de keuken niet kan en verder gewoon 'leren' dat het niet van hem is maar van de poes.

2 jaar geleden

Bakjes van de kat in de vensterbank zetten 👌

2 jaar geleden

Wij hebben alles inderdaad op de 1e verdieping staan, werkt prima!

2 jaar geleden

Niet. We hebben een grondbox hekje om te zorgen dat hij de keuken niet kan ...
Ja snap ik zo sta ik er wel in, alleen nu ze alles nog aan het leren is wil ik haar wel de ruimte geven om te kruipen. En ik denk om haar nu al te 'leren' dat dat niet mag dat het te vroeg is daarvoor.

2 jaar geleden

Reactie op wave

Bakjes van de kat in de vensterbank zetten 👌
Ja dat zou inderdaad ook nog kunnen dankje!

2 jaar geleden

Wij hebben het in de hal gezet en de deur dicht, de kat gaat voor de deur zitten als hij wat wilt

2 jaar geleden

We hebben een grondbox en zetten binnen hekjes om de openhaard en bij planten. Buiten staat de grondbox compleet anders is het non stop liggen in mamas moestuin en aarde eten