Hoi allemaal,
Zoals de titel al zegt: ik ben op zoek naar een moederfiets. Nu is het zo dat ik een bmi hoger dan 40 heb 馃槼 maar ik ben wel sinds m'n bevalling (augustus) al 20 kilo kwijt en doe elke week nog keihard m'n best... ik wil graag een goede moeder zijn en het goede voorbeeld geven. Het wandelen alleen ben ik zat dus wil ook lekker met haar fietsen.
Ik zou graag een fiets willen waar dus een fietsstoel op kan, maar waar ik zelf ook nog genoeg ruimte heb.. en het liefst dat als ik ga zitten niet meteen de band helemaal plat is....
Iemand tips? Alvast bedankt!
Ik heb zelf een Cortina.
Een gewone fiets met zitje voorop was drama, daar pas ik zelf niet meer op.
Een echte moederfiets was me veel te duur.
Deze is perfect. Ik heb echt nog genoeg ruimte. Nu er inmiddels ook een zitje achterop bij zit kan ik nog steeds meer gemak fietsen.
Gazelle heavy duty 馃憤 zowel elektrisch als niet elektrisch te krijgen. Met een zitje erop nog veel ruimte. Bewust ook voor gekozen omdat ik hier met een 2e zwangerschap nog op kan fietsen met een zitje voorop.
Ik denk dat je het beste even naar een fietsen winkel kunt gaan. Er zijn echt veel stevige fietsen maar zou zo snel de NM niet weten. Het is natuurlijk ook afhankelijk van je budget. Zijn vaak wel erg duur