8 Reacties

2 jaar geleden

Geen tips maar ik wilde even zeggen dat ik trots op je ben! You go mama鈽猴笍馃グ

2 jaar geleden

Helaas kan ik je geen goede tip geven. Maar wat kan je trots op jezelf wezen dat je zo goed met je gezondheid bezig bent !

2 jaar geleden

Heerlijk lekker fietsen! Kan niet wachten om zelf ook te gaan fietsen met mn dochter. Misschien kun je gewoon eens naar een goede fietsenwinkel?

2 jaar geleden

Wowwww wat een prestatie! Ik hoop dat je super trots bent en dat je de gewenste fiets snel vindt!

2 jaar geleden

Reactie op Irisje123

Heerlijk lekker fietsen! Kan niet wachten om zelf ook te gaan fietsen met m ...
Oh dat zeker maar ik houd van gericht shoppen hahaha!

2 jaar geleden

Ik heb zelf een Cortina. Een gewone fiets met zitje voorop was drama, daar pas ik zelf niet meer op. Een echte moederfiets was me veel te duur. Deze is perfect. Ik heb echt nog genoeg ruimte. Nu er inmiddels ook een zitje achterop bij zit kan ik nog steeds meer gemak fietsen.

2 jaar geleden

Gazelle heavy duty 馃憤 zowel elektrisch als niet elektrisch te krijgen. Met een zitje erop nog veel ruimte. Bewust ook voor gekozen omdat ik hier met een 2e zwangerschap nog op kan fietsen met een zitje voorop.

2 jaar geleden

Ik denk dat je het beste even naar een fietsen winkel kunt gaan. Er zijn echt veel stevige fietsen maar zou zo snel de NM niet weten. Het is natuurlijk ook afhankelijk van je budget. Zijn vaak wel erg duur