Mijn dochter heeft af en toe na een slaapje een trillende onderkaak, het lijkt wel op het bibberen dat je bij hele jonge babies ook ziet. Het is niet vanwege de kou. Zijn er mensen die dit herkennen? Enig idee waar het door kan komen? Ik ga het ook even navragen bij cb/dokter
Ik dacht laatst ergens gelezen te hebben dat dat een teken kan zijn van te weinig voeding krijgen. Ik heb geen idee meer waar ik het gelezen heb en of het wetenschappelijk onderbouwd was of niet, maar je zou er eens wat over op kunnen zoeken...?
Dit kan het ook zijn:
Via tongriem.com: Trillende kaken: Bij sommige baby’s is er sprake van trillende kaken als gevolg van compensatiegedrag dat de baby heeft ontwikkeld vanwege de te strakke tong- of lipriem.
Dit kan het ook zijn:
Via tongriem.com: Trillende kaken: Bij sommige baby’ ...
Dit heb ik ook gelezen alleen in mijn geval is haar tongriem en lipbandje gecontroleerd door lactatiekundige dus lijkt me sterk.. te weinig voeding zal ik eens opzoeken! Het is meestal na een lang slaapje dus zou kunnen dat ze dan lang niks gegeten heeft natuurlijk. Verder groeit ze wel goed
Mijn dochter heeft dit ook.
Dit is geniospasme.
Mijn man heeft het ook.
Dit zou het wel kunnen zijn alleen heeft niemand in mijn familie dit…Heeft je man er veel last van op latere leeftijd? Of wordt het juist minder als je ouder wordt?
Dit zou het wel kunnen zijn alleen heeft niemand in mijn familie dit…Heeft ...
Zijn vader en opa hebben het ook. Ze hebben er niet perse last van het is af en toe vervelend.
Ik weet precies wanneer die moe, honger of zin heeft 😂
Vaak heeft hij het niet eens in de gaten dat z’n kin trilt
Bij het cb zei de kinderarts dat dit zou komen wanneer ze een mentale ontwikkeling doormaken. Geen idee of het waar is maar mijn kleintje heeft het wel alleen rond zn sprongetjes haha.