22 Reacties

2 jaar geleden

Avocadopartjes!

2 jaar geleden

Ik geef soja kwark (kma) of vleeswaren uit het vuistje (kalkoenfilet).

2 jaar geleden

Vita Lu crackers, Cracuotte, fruit, soepstengels en maissnacks zijn hier favorieten!

2 jaar geleden

Volkoren cracotte, klein krentenbolletje, maisstick, yogurt, fruit

2 jaar geleden

Fruit, komkommer, wortel, lange vinger, maisstick.

2 jaar geleden

Vega ballen, falafel, courgette fritters, avocado

2 jaar geleden

Ik geef vaak stukjes avocado met partjes tomaat, of een volkoren cracotte, soms een koekje van de kleine keuken, mandarijntje, maisvinger, yoghurt.

2 jaar geleden

Reactie op kkeller

Vega ballen, falafel, courgette fritters, avocado
Dit klinkt lekker. Maak je deze zelf? Uit de supermarkt zit er best veel zout in falafel of vega vlees, dus dat geef ik liever niet

2 jaar geleden

Ik maak zelf gezonde varianten op bananenbrood/ appelcake/ pompoencake etc (allemaal suiker en glutenvrij) ik vries per plak in en zo varieer ik elke dag Ook echt super makkelijk voor onderweg

2 jaar geleden

Crackotte, half liga koekje, rozijntjes, yoghurt.

2 jaar geleden

Roerei, wentelteefje van brood/ei/melk, beetje yoghurt met havermout of kwark, stukjes avocado..

2 jaar geleden

Reactie op lucia morena

Ik maak zelf gezonde varianten op bananenbrood/ appelcake/ pompoencake etc ...
Erg benieuwd naar je recepten hiervan!

2 jaar geleden

Wij geven nu krentenbollen dat vult voor haar nu het beste. Anders is t om 4 uur al brullen van de honger. Ik wil heel af en toe een groentenpannekoek geven met wat fruit maar dat eet ze niet altijd. Ga morgen muffins van knijpfruitjes maken! Dan is t dus lekker gezoet met fruit haha. Ben benieuwd of ze die dan ook graag eet

2 jaar geleden

Overnight Oats / griesmeelpap met fruitmoes wordt hier zeer gewaardeerd

2 jaar geleden

Hier is augurk een favoriet, opgemerkt op het kdv en een crackertje

2 jaar geleden

Avocado is hier echt favoriet. Wij geven roerei al af en toe bij het avondeten maar als je dat niet doet dan kan het ook als tussendoortje

2 jaar geleden

Reactie op KJS

Dit klinkt lekker. Maak je deze zelf? Uit de supermarkt zit er best veel zo ...
Gewoon uit de supermarkt en dan in de airfryer. Ik geef maar 3 a 4 stuks, dus al je uitrekent hoeveel dat dan is qua zout dan valt het volgens mij wel mee.

2 jaar geleden

Reactie op lucia morena

Ik maak zelf gezonde varianten op bananenbrood/ appelcake/ pompoencake etc ...
Heb je hier recepten van? :)

2 jaar geleden

Reactie op Melissa2711

Heb je hier recepten van? :)
Ben ik ook wel benieuwd van! Klinkt heerlijk en gezond.

2 jaar geleden

Ik maak wentelteefjes, vaak yoghurt met fruit, bananenbrood en dan invriezen, groentenpannenkoekjes. Kijk eens op de insta ‘kleinebuikjesvullen’ hiervoor. Ik vind het ook lastig zout en suikervrije snacks te bedenken. Ik koop ook nog eens babykoekjes van de kleine keuken biologisch. Die heb je in een zakje met 2 stuks! Zonder suiker en gekke dingen :)