22 Reacties
2 jaar geleden
Ik maak zelf gezonde varianten op bananenbrood/ appelcake/ pompoencake etc (allemaal suiker en glutenvrij) ik vries per plak in en zo varieer ik elke dag
Ook echt super makkelijk voor onderweg
2 jaar geleden
Roerei, wentelteefje van brood/ei/melk, beetje yoghurt met havermout of kwark, stukjes avocado..
2 jaar geleden
Wij geven nu krentenbollen dat vult voor haar nu het beste. Anders is t om 4 uur al brullen van de honger. Ik wil heel af en toe een groentenpannekoek geven met wat fruit maar dat eet ze niet altijd. Ga morgen muffins van knijpfruitjes maken! Dan is t dus lekker gezoet met fruit haha. Ben benieuwd of ze die dan ook graag eet
2 jaar geleden
Avocado is hier echt favoriet. Wij geven roerei al af en toe bij het avondeten maar als je dat niet doet dan kan het ook als tussendoortje
2 jaar geleden
Reactie op lucia morena
Ik maak zelf gezonde varianten op bananenbrood/ appelcake/ pompoencake etc ...
Heb je hier recepten van? :)
2 jaar geleden
Reactie op Melissa2711
Heb je hier recepten van? :)
Ben ik ook wel benieuwd van! Klinkt heerlijk en gezond.
2 jaar geleden
Ik maak wentelteefjes, vaak yoghurt met fruit, bananenbrood en dan invriezen, groentenpannenkoekjes. Kijk eens op de insta ‘kleinebuikjesvullen’ hiervoor. Ik vind het ook lastig zout en suikervrije snacks te bedenken. Ik koop ook nog eens babykoekjes van de kleine keuken biologisch. Die heb je in een zakje met 2 stuks! Zonder suiker en gekke dingen :)