13 Reacties

2 jaar geleden

Baby blijft thuis als we uiteten gaan, krijgt om 17u een hapje en gaat dan lekker slapen. 😁 Maar als je de baby mee wil nemen dan kan je denk ik prima vragen of ze het daar op willen warmen ja.

2 jaar geleden

Hier blijft de baby ook thuis dan kunnen wij een keertje rustig eten we hebben hem nog nooit meegenomen omdat hij erg van de tijd is en heel lastig word met ons eerste zoontje kon dit prima en namen we zelf een hapje mee

2 jaar geleden

Wij zijn paar keer uiteten geweest en we hebben eerst het potje thuis gegeven en tijdens het eten een flesje.

2 jaar geleden

Mee genomen en gevraagd of ze het willen opwarmen of ik vroeg aan hun of ze losse groente hadden

2 jaar geleden

Onze zoon is dan te afgeleid om rustig te eten, dus we geven hem dan alleen dingen die hij zelf vast kan houden. Melk, maïspuff of een vloeibaar fruithapje in een fles met een papspeen.

2 jaar geleden

Ik heb deze thermos beker. Eten blijft er lang in warm en groot genoeg.

2 jaar geleden

Reactie op lieke b

Kinderservies - Skip Hop Thermos Zoo Vos

2 jaar geleden

Zoontje blijft ook thuis of ik geef hem de borst of iets van wat wij ook eten om te proeven. Laatst hadden we zelf een broodje en een beetje water om te drinken meegenomen.

2 jaar geleden

Laatst tapas wezen eten, we doen kleintjes methode dus speciaal voor haar wat dingetjes geschikt laten klaarmaken / snijden in de keuken.

2 jaar geleden

Net een avocado voor hem meegenomen en die geprakt als avond hapje voor hem in een restaurant. Of van Ella’s kitchen groente/fruit knijpzakje. Die kunnen koud.

2 jaar geleden

Reactie op lieke b

Hoi hoi van welk merk is deze leuke thermos beker?

2 jaar geleden

Thanks voor jullie reacties en fijne tips! 😁