14 Reacties

één jaar geleden

Oh ja zeker weten 🤣 Ik ben thuisblijfmoeder voor mijn tweeling en het voelt letterlijk alsof mn werkdag voorbij is haha. En kijk dan trouwens ook al weer uit naar de tijd dat ik naar bed ga.

één jaar geleden

Echt heerlijk! Zeker op de dagen dat ik vrij ben of in het weekend 🙈

één jaar geleden

Normaal wel ja haha, Heerlijk even niks moeten. Even tijd voor mijzelf!. Helaas zie ik er nu tegenop. Zit in sprong 9 en al 2 weken op 3 avonden na drama met na bed gaan pfff😭

één jaar geleden

Ja heel erg! Ik werk momenteel niet dus ben lekker thuis met mijn kleine maar ik merk echt dat als ze op bed ligt ik eigenlijk zo moe ben, dat ik geen zin meer heb om te gaan bankhangen of een kopje thee te drinken. Ik duik echt gelijk me bed in en dan vind ik wel vervelend van mezelf

één jaar geleden

Haha ja hier ook soms wel! Maar dan mis ik dr ook al snel weer en wil ik t liefst even naar dr kamertje om een kusje te geven. Dus ik vind t ook meestal helemaal niet erg dat ze s’nachts nog voor een flesje melk komt😇 Even lekker knuffelen en dan weer slapen😌 Maar als ze zo net slaapt en ik dan op de bank plof en ff niks doe is toch wel erg lekker😆

één jaar geleden

Regelmatig! Maar vind t soms dan ook weer heeel erg jammer dat ik haar maar zo kort zie als ik gewerkt heb dat ik haar soms iets langer beneden wil houden haha. Maar ik vind mij tijd ook heel belangrijk

één jaar geleden

Ohja zeker! Even lekker me time.

één jaar geleden

Ja erg herkenbaar! Eindelijk even bankhangen en niks moeten

één jaar geleden

Jaaaaa pfff zo herkenbaar! 🥲

één jaar geleden

Ik vond deze dag zo lang duren! Maar hij ligt 💪😁

één jaar geleden

Heel herkenbaar ja 🙈🙈

één jaar geleden

Ja enorm, ik hou mega veel van haar maar je bent continu aan en bezig . Ik heb echt meer behoefte aan me time hahaha

één jaar geleden

Yes hier ook! En dan vroeg naar bed omdat de kleine weer mega vroeg wakker is helaas😣

één jaar geleden

Heel eerlijk daar hebben wij geen last van. Ben draait volledig met ons mee en speelt inmiddels ook vrij zelfstandig in zijn speelhoek en in de zithoek. Hij heeft een tafeltent, een speelkleed met trofasttrapkast waar hij zelf speelgoed uit kan pakken en kan opruimen, in de keuken staat zijn ballenbak, in de zithoek liggen leesboekjes en een bakje met divers speelgoed voor het in en uitladen ervan 🤣. Wij zijn late eters en na het eten kijken wij vaak nog 1 aflevering van een serie terwijl Ben lekker bij ons op de bank zit of aan de borst ligt.