43 Reacties

2 jaar geleden

Ik maak een knutseltje met krimpfolie, voet of handafdrukje van ons zoontje, in de oven en daar een sleutelhanger van maken. En denk dat ik deze T-shirts erbij bestel. Hij heeft namens mij al een groot cadeau gehad 😂 dus nu is het voornamelijk wat kleins. Ik lees ook graag mee voor tips, vind het zo moeilijk. Wellicht ben ik nog op andere ideeën te brengen. M'n man heeft ook alles al

2 jaar geleden

Ik had ergens op dit forum al gelezen; een kleine canvas in een hersluitbaar zakje met een paar klodders verf erin, dat ga ik proberen 😊

2 jaar geleden

Toen ik nog zwanger was kon mijn vriend niet zwijgen over op weekend gaan met de kleine naar centerparcs, ga hem dit cadeau doen 😁

2 jaar geleden

Reactie op LesleyJaikey

Ik had ergens op dit forum al gelezen; een kleine canvas in een hersluitbaa ...
Bij de action/xenos heb je ook canvas in de vorm van een hartje. Deze heb ik laatst gebruikt.

2 jaar geleden

Ik maak een knutseltje met krimpfolie, voet of handafdrukje van ons zoontje ...
Leuk die shirts! Waar heb je die gezien?

2 jaar geleden

https://www.boefjesenbijtjes.nl/a-68331757/shirts/set-original-remix/ Ze hebben er nog meer hoor

2 jaar geleden

Ik geef een gepersonaliseerd voorleesboek met de namen van de kinderen.

2 jaar geleden

Ik geef een kleinigheidje met daarbij een knutselwerkje (nog even zoeken op Pinterest voor inspiratie).

2 jaar geleden

Ik heb foto’s laten afdrukken van hem met onze dochter bij “herinnering op linnen” hangt nu mooie reeks aan de muur

2 jaar geleden

Wij hebben net een nieuwe bbq dus heb er zo’n temperatuur meet ding bij gekocht voor m. En ik denk dat ze op de kinderopvang nog iets knutselen. Plus ontbijt op bed 💕

2 jaar geleden

Ik heb m'n dochtertje van toen 8 maanden dit laten maken 🥰 ze vond het geweldig! Zelf de hartjes opgeplakt met schilderstape.. klodders verf eromheen, vershoudfolie erover en zij ging lekker drukken en vegen! In de hartjes heb ik nu nog tekstjes gezet.

2 jaar geleden

Reactie op LesleyJaikey

Ik had ergens op dit forum al gelezen; een kleine canvas in een hersluitbaa ...
Dat heb ik laatst gedaan voor de oma's met moederdag! Was erg leuk geworden! Ik had het hele schilderijtje beplakt met schilderstape en daar een hartje uitgesneden, hierdoor kwam de verf alleen in het hartje. Ik heb een foto van oma met m'n zoontje in het hartje geplakt en er boven gezet: 'Oma, ik vind jou super lief!'. De oma's vonden het erg leuk!!

2 jaar geleden

Een nieuw naambordje voor het huisnummer met de naam van de baby erbij 😊

2 jaar geleden

Ik ben van plan een fotomok te doen met een foto van vader en zoon erop en iets van super papa o.i.d.

2 jaar geleden

Dit vind ik persoonlijk ook erg leuk. En kan je ook op mokken o.i.d. laten afdrukken (of gewoon als poster). https://uniheart.nl/products/happy-family-poster?utm_source=google&utm_medium=shopping&utm_content=benelux&gclid=EAIaIQobChMI24ymho7_9wIVh6Z3Ch2m2AooEAQYASABEgKId_D_BwE&variant=39493848891526

2 jaar geleden

Reactie op L K

Ik heb m'n dochtertje van toen 8 maanden dit laten maken 🥰 ze vond het gew ...
Super leuk geworden!!

2 jaar geleden

Ik maak een knutseltje met krimpfolie, voet of handafdrukje van ons zoontje ...
O die shirts zijn leuk!!

2 jaar geleden

Ik heb gepersonaliseerde m&ms besteld met een foto van hem + dochter ☺️

2 jaar geleden

Ik heb een leren schort gekocht en daar ga ik dit plaatje op zetten. Dit heb ik ook gedaan met Moederdag voor de oma’s, een linnenschort met een cupcake en de tekst grandmas kitchen erop gedrukt!

2 jaar geleden

Ik ga een voetafdruk van mijn zoontje een beetje aanpassen naar een monster. Vervolgens krijgt papa een T-shirt met 'dad of a little monster' en hij een shirt met 'little monster' en dan bij beide het voetafdrukje Verder weet ik nog niet 🤷 ik had al bedacht ze samen een uitje kado te doen (daddy/son bonding time) en dan zelf naar de sauna. Maar kennelijk is dat toch niet helemaal de bedoeling van Vaderdag 🙄😂