43 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Ik ga een voetafdruk van mijn zoontje een beetje aanpassen naar een monster ...
Hahaha 😂 Ik vind het een top idee hoor!

2 jaar geleden

Dit vind ik persoonlijk ook erg leuk. En kan je ook op mokken o.i.d. laten ...
Ohh heel leuk idee! Deze ga ik ook bestellen.

2 jaar geleden

Ik geef een zelfgemaakte bonnenboekje. 5 bonnen voor dingen samen met onze dochter en 5 voor iets met z'n tweeën. Hij vroeg om speciaal bier 🤦🏼‍♀️ ik zo dat mag dat nog niet kopen dus jammer verzin maar iets nieuws. Hij is daar altijd heel slecht in dus ik blijf zeggen dat ik niks heb voor m maar ondertussen heb ik t bonnenboekje bijna af 😉🥰

2 jaar geleden

Wat is dat toch met mannen en kadootjes bedenken... Wij hebben altijd de afspraak dat de mijne 2 maanden voor zijn verjaardag en 2 maanden voor kerst NIKS koopt maar allemaal opschrijft / doorstuurt als kado tip. Anders wordt het niks 🤷 Tegenwoordig weer helemaal into de gitaar, dus dat maakt het iets makkelijker

2 jaar geleden

Ik heb bij zijn eerste vaderdag deze 2 shirts laten maken... m'n zoon heeft de woorden zoon en vader omgedraaid staan! Dit jaar moet ik nog even gaan zoeken! Voor t eerst vader van 2

2 jaar geleden

Hier een 'magic mok' met foto van vader en dochter. Als je iets heets in de mok doet zoals thee of koffie, komt de foto tevoorschijn. Zonder hete drank is het een gewone zwarte mok. Vond dit net even iets anders, en toch persoonlijk!

2 jaar geleden

Ik ga dit doen denk ik en dan vullen met autoshampoo en spons enzovoort. 😊

2 jaar geleden

Reactie op Satori

Ik heb gepersonaliseerde m&ms besteld met een foto van hem + dochter ☺️ ...
Wat een tof idee!!! Waar kan dat?

2 jaar geleden

Reactie op PinkArr

Wat een tof idee!!! Waar kan dat?
Op de website van M&Ms!

2 jaar geleden

Wij gaan van duplo een building memories puzzel maken met foto's van Ben met zijn papa.

2 jaar geleden

Maar dan vierkant 3d dus met meerdere foto's denk 4x4x4 of 6x6x6. Even kijken wat beter uitkomt. Ik neem het geboorte kaartje als startpunt. En daarvandaan steeds een nieuwere foto op stickerpapier printen op de kubus plakken en blokjes voorzichtig lossnijden en op het einde alle blokjes even vernissen zodat het vochtig afgenomen kan worden.

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Maar dan vierkant 3d dus met meerdere foto's denk 4x4x4 of 6x6x6. Even kijk ...
Ooh je maakt het zelf, super leuk!

2 jaar geleden

Ja zeker! Via Facebook flinke lading 2e hands duplo gekocht (zo goed als nieuw) echte en van bioblocks. Heb het in het verleden ook eens voor kleuters gemaakt viel erg in de smaak toen. Mijn vriend en ik sparen lego. Dus Ben heeft al vrachten duplo om u tegen te zeggen. Minimaal al 4 treinen met rails en uitbreidingen bijvoorbeeld 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Ja zeker! Via Facebook flinke lading 2e hands duplo gekocht (zo goed als ni ...
Gaaf idee! Alleen ben ik hier degene die graag met Lego speelt. Eerste Duplo was al in huis voor Flint er goed en wel was 😂 momenteel ga ik voor een lego kerstdorp 🤗 lijkt me zo vet om samen te doen later

2 jaar geleden

Ik heb een boekje besteld van Wonderbly die je kan aanpassen (ongeveer) hoe papa en kindje eruit zien. Met een lief verhaaltje. Om de kleine voor te lezen.

2 jaar geleden

Reactie op DJbaby

Ik ga dit doen denk ik en dan vullen met autoshampoo en spons enzovoort. � ...
Wat leuk!! Waar kun je die krijgen als ik mag vragen?

2 jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Wat leuk!! Waar kun je die krijgen als ik mag vragen?
Op de website labelgeluk en dan de wasemmer papa. Leuk is die he !?😉

2 jaar geleden

Reactie op DJbaby

Op de website labelgeluk en dan de wasemmer papa. Leuk is die he !?😉
Echt heel erg leuk! Ik heb even gemaild of er ook een opa emmer is 😂. Mijn vader poetst heel graag zijn auto (moet er kennelijk netjes uit zien), ik vind deze wel grappig en handig overigens (dat je ziet dat deze emmer dus voor de auto poetsen is en niet om onkruid in te verzamelen bijvoorbeeld 😅). Voor papa gaan we ook een emmertje maken 😃 dat kan samen met een klavertjevier met de handjes en voetjes van z’n zoon erop 🥰.

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Gaaf idee! Alleen ben ik hier degene die graag met Lego speelt. Eerste Dupl ...
Je hebt via marktplaats ook heel veel primo duplo speciaal voor kinderen van 6 tot 18 maanden 😉. Ben is er dol op. Wel even goed opletten, sommigen rekenen een fortuin voor 10 blokjes. Via Facebook marketplace staan er ook hoop op.

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Maar dan vierkant 3d dus met meerdere foto's denk 4x4x4 of 6x6x6. Even kijk ...
Mijn kubus is al gebouwd. Fotopapier is net binnen en papa de deur uit 😅. Enig nadeel. De woonkamer moet nog aan kant, morgen visite met baby 😅. Dus wordt denk ik toch pas maandag verder knutselen 😅. Zodra het gelukt is zal ik weer foto's plaatsen. Heb met mijn idfotoprint app foto's van 70x70MM gemaakt. De kubus is 96X96 MM dus houdt een legorand van 13MM rondom leek me wel mooi als lijstje eromheen 😅. Als ik goed geteld heb kunnen er 16 foto's op. Heb er al 12 klaar staan om te printen 😅. Allemaal Ben met papa foto's. Als het een beetje meezit is Ben morgen weer beter en gaan we even naar de ballenbak (tot 1 jaar gratis). Hoop daar een foto te maken met Ben en papa in de ballenbak of tussen de mega lego. Dan kan die er nog voor vaderdag op geplakt worden 😅.