21 Reacties

2 jaar geleden

Klinkt heerlijk! Wij gaan met het vliegtuig een weekje naar Zakynthos, wel spannend zo'n eerste keer samen vliegen. Maar o.a. omdat ze niet in de maxicosi slaapt hebben we daar voor gekozen.

2 jaar geleden

Wij gaan ook met de auto naar zuid-frankrijk. Wij boeken een paar dagen voor vertrek onze eerste overnachting en vanaf daar kijken we verder. Vorige week nog de id-kaart van onze dochter opgehaald voor de reis 😃 Wij hebben een vakantieplanning maar boeken voor de rest niets, als het dan toch slecht weer is gaan we ergens anders heen. Wij blijven zo’n 2 / 2,5 week weg en hebben dan nog 1,5 week over voor daguitstapjes hier in nederland. Gaan jullie nog een coronatest doen bij de ggd voor vertrek?

2 jaar geleden

Reactie op Shenzy1

Wij gaan ook met de auto naar zuid-frankrijk. Wij boeken een paar dagen vo ...
Is dat voor Frankrijk nog een verplichting? En gaan jullie met tent/caravan of in huisjes/bungalows?

2 jaar geleden

Reactie op Claudiia1991

Is dat voor Frankrijk nog een verplichting? En gaan jullie met tent/carava ...
Wij hebben het aan de franse ambassade gevraagd en je kan er wel op gecontroleerd worden aan de grens. Kans is klein maar toch… wij doen tzt toch maar test bij ggd. Voor de rest zijn er zo goed als geen beperkingen ofzo, is alleen voor de grens dat wij het doen. Wij gaan voor kind vriendelijke hotels / chambres d’hautes.

2 jaar geleden

Wij zijn in maart naar Curaçao geweest en gaan over 2 weekjes met de auto naar zuid Frankrijk! Één week op een super leuke camping en de andere week beetje rondrijden langs leuke plekjes en hotelletjes pakken, kijken hoelang de kleine meid het volhou, anders zijn we zo weer thuis! Ons doel is om 2 weekjes weg te zijn ☺️. Zin in!

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Wij zijn in maart naar Curaçao geweest en gaan over 2 weekjes met de auto n ...
Welke camping ga je heen? 😁

2 jaar geleden

Reactie op Shenzy1

Wij hebben het aan de franse ambassade gevraagd en je kan er wel op gecontr ...
Ah ja! Wij gaan pas in september, dus tegen die tijd even kijken hoe of wat 😁

2 jaar geleden

Reactie op Claudiia1991

Ah ja! Wij gaan pas in september, dus tegen die tijd even kijken hoe of wat ...
Wij gaan ook begin september 😁 Hoop dat het tegen dan idd niet meer moet… geen zin in zo’n stok in mijn neus 😅

2 jaar geleden

Reactie op Claudiia1991

Welke camping ga je heen? 😁
camping La Baume

2 jaar geleden

Wij zijn 10 dagen in Denemarken geweest en gaan in oktober weg. 2 weken Thailand. Dus niet echt zomervakantie dit jaar en gelijk een vet probleem. Want mijn ouders en schoonouders, die beide oppassen, gaan tegelijk op vakantie en het kdv heeft aangegeven dit niet op te vangen 😳 Fudge... Nu heb ik dus 7 dagen / 4 weken een probleem....

2 jaar geleden

Wij gaan verhuizen haha. En pakken een festival mee zonder baby :) Wil wel heeel graag met haar kamperen ook. Nou hebben manlief en ik nog nooit samen gekampeerd dus of dat nou zo'n succes wordt.. maar ohh de jeugdherinneringen 😊

2 jaar geleden

Wij vliegen naar Mallorca! Ideale korte vliegtijd, fijn hotel dat goed schijnt te zijn ingericht op mini’s. We hebben pas eind september vakantie en willen toch een beetje zongarantie. En aangezien onze zoon ook niet langer dan 30 min in de auto slaapt en na Max 2 uur rijden klaar is in de auto, wilden we niet 10-15 uur gaan rijden. Vond het eerst spannend, vliegen, maar veel ingelezen en heb er nu echt zin in om voor het eerst met hem te vliegen 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Ashley8

Wij vliegen naar Mallorca! Ideale korte vliegtijd, fijn hotel dat goed schi ...
Wij zijn net terug uit Mallorca, en het was heerlijk!! Dus goede keuze 😉😊

2 jaar geleden

Net terug uit Spanje ! Eerste keer vliegen en op vakantie voor mijn zoontje hij dee t super !💙

2 jaar geleden

Heerlijk zeg! Wij vliegen eind juli naar een all-in in Turkije. Ben zo benieuwd hoe het gaat. Dit wordt ze eerste vakantie met 2 kids. We hebben er iig mega zin in! ☀️

2 jaar geleden

Wat lekker! Wij zijn in mei 10 dagen in Tenerife geweest en gaan eind augustus ook twee weken naar Zuid Frankrijk met de auto. De laatste tijd vind ze auto rijden niet meer zo fijn dus ben wel benieuwd hoe het gaat 😂🫣

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Wij zijn 10 dagen in Denemarken geweest en gaan in oktober weg. 2 weken Tha ...
Ik weet niet of het voor jou een optie is maar ik neem in augustus / begin september extra ouderschapsverlof op. Vanaf 2 augustus tm eerste verjaardag krijg je hier van zelfs 70% doorbetaald door uwv. Wij zitten nu weekje in Ardennen. Niet echt eerste keus maar dat gedoe op Schiphol hadden we echt geen trek in. Ze doet het tot nu toe super! Veel beter dan verwacht. Hier slaapt ze wel in 1x in 🥲

2 jaar geleden

Reactie op KSSBJ

Ik weet niet of het voor jou een optie is maar ik neem in augustus / begin ...
Ja, voor augustus kan dat wel inderdaad. Ik had nog niet eens aan die 70% gedacht 🤔 goeie. Alleen zijn ze op vakantie vanaf 18 juli. Ben bang dat het overleggen met de nieuwe manager wordt. Ik ben echt net van locatie verplaatst 🙄

2 jaar geleden

Reactie op Jilster25

Wij zijn net terug uit Mallorca, en het was heerlijk!! Dus goede keuze 😉😊 ...
Mag ik vragen in welk Hotel jullie zaten? Ben nog hard opzoek elkaar vind het erg lastig.

2 jaar geleden

Wij vliegen komende zondag naar Zakynthos. We hebben extra een ‘swim-up’ kamer zodat we in het zwembad kunnen hangen tijdens dutjes. Ik ben vooral benieuwd in de avond omdat ze meestal rond 19 bekaf is. Wij willen dan toch nog wel even de kamer af dus eens kijken hoe dat zal verlopen.