8 Reacties
2 jaar geleden
Waar ben je op vakantie? Wij zijn nu ook op vakantie, Vlieland. Gaat bij ons eigenlijk super goed. We fietsen en wandelen heel veel, onze dochter in de draagzak. Maar weet niet of dat bij jullie een optie is… Teveel saaiigheid en in het vakantiehuisje zijn is hier ook voer voor mopperigheid, ze wil echt vermaakt worden en niet de hele dag in de kinderstoel zitten… En als ze een keer moppert wil het ook wel helpen om haar een soepstengel toe te schuiven, liefde gaat door de maag. Hopelijk lukt het om nog een beetje te genieten. ❤️
2 jaar geleden
Reactie op Do'87
Waar ben je op vakantie? Wij zijn nu ook op vakantie, Vlieland. Gaat bij on ...
Lanzarote… hier is niks goed behalve dragen in de draagzak . Ben helemaal leeg en kapot .
2 jaar geleden
Wat naar! Stiekem ook mijn grootste angst. Denk dat er niks anders op zit dan zoveel mogelijk toegeven aan de behoefte van je kindje. Hij of zij vindt het misschien wel heel spannend de andere omgeving. En kijk of je zoveel mogelijk kunt afwisselen met je partner. Zodat jullie toch nog allebei kunnen genieten. Heel veel sterkte! Hopelijk hebben jullie toch nog mooie momentjes samen. Voor je het weet ben je weer thuis! 🍀😘
2 jaar geleden
Wij zijn nu ook op vakantie in Spanje met ons zoontje van 8 maanden. Slapen is drama ineens hier. Thuis nooit problemen mee gehad. We hebben ook alles al geprobeerd. Uiteindelijk valt hij in slaap op de bank en ga ik bij hem liggen. We zitten gelukkig bij mijn ouders thuis in spanje en niet op hotel ofzo. Probeer veel af te wisselen met je partner.
2 jaar geleden
Het klinkt inderdaad als verlatingsangst wat denk ik ook versterkt wordt door veel veranderingen in omgeving. Het enige veilige en vertrouwde ben jij nog, in de draagzak. Ja, dat is echt zwaar… dat heb ik ook gemerkt de afgelopen weken vielen ziek zijn, sprong weer samen en dan wordt de verlatingsangst heel erg. Dus dan is bij mij de enige oplossing ook die draagzak… voor nu kun je er niet zo heel veel aan doen denk ik, inderdaad je kindje die geborgenheid geven wat je al heel goed doet!
2 jaar geleden
Wij net terug van een vakantie met ons zoontje van 8,5m in Spanje op het appartement van mijn ouders. Ging eigenlijk heel erg goed. Was wel ook mama mama mama, ik mocht niet weggaan of het was gegil en gehuil. Wij hielden zijn ritme zoveel mogelijk aan. Zeker 1 dut in bedje. Heeft vaak ook 2uurtjes middagdut in de buggy gedaan. Wij gingen ook telkens op resto als zijn dutje gedaan was: fruit op resto en baby gelukkig.