10 Reacties

2 jaar geleden

Let op rond deze leeftijd hebben ze een slaapregressie, lijkt even alsof ze aan 1 slaapje toe zijn, echter is dat nog veel te vroeg. Meestal is het tussen de 15-18mnd. Maar ieder kind is anders uiteraard. Ik dacht bij ons eerste ook rond 1 jaar dat hij toe was aan 1 slaapje, maar dat veranderde toch na een paar dagen

2 jaar geleden

Ja ik herken dit! Tijdje terug een topic over geopend! Ik heb haar dagritme wat veranderd en dat heeft geholpen! Ze is in de ochtend nu 2.5 a 3 uurtjes wakker en mag dan max een uurtje slapen. Daarna is ze 3 a 3.5u wakker en haar middagslaapje duurt dan max 2uur. Om 16u maak ik haar dan uiterlijk wakker en gaat ze rond 19.30 slapen ipv 18.30u. Ze slaapt hierdoor snachts ook beter (mits ze geen ondertemp krijgt pff haha). Ze slaapt nu maar max 3 uurtjes op de dag. Ze kan dus haar nacht niet meer compenseren op de dag waardoor ze sochtends dus gewoon slaapt tot 7.0p/7.30 ipv 5 a 6u heerlijk hahah. Miss heb je er wat aan 😊

2 jaar geleden

Bij ons is ze inmiddels wel over naar een slaapje en het werkt voor nu gewoon prima. Soms, zoals op de opvang of op een drukke dag/stranddag, slaapt ze wel nog twee keer. Maar over het algemeen slaapt ze tussen 11.30 en 14.00 uur.

2 jaar geleden

Hier 10 maanden en ook nog maar 1 slaapje per dag. Rond half 2/2 uur gaat de naar bed. Tot half 4/4 uur.

2 jaar geleden

Reactie op alyssa03

Hier 10 maanden en ook nog maar 1 slaapje per dag. Rond half 2/2 uur gaat d ...
Hoelaat wordt ze wakker?

2 jaar geleden

Reactie op September21Baby

Hoelaat wordt ze wakker?
Sochtends rond half 8/8 uur.

2 jaar geleden

Reactie op alyssa03

Sochtends rond half 8/8 uur.
Ah hier ook zo inderdaad. Maar ze wilt na max 3 uur alweer slapen..🤷‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op September21Baby

Ah hier ook zo inderdaad. Maar ze wilt na max 3 uur alweer slapen..🤷‍♀️
Hier was het middagslaapje een drama als ze sochtends sliep. Dan wou ze pas rond 4/5 slapen, dus had liever dat ze dan sochtends wakker bleef en smiddags slapen. En gaat nu al paar weken heel goed zo. Op drukke dagen slaapt ze soms 2 kortere slaapjes

2 jaar geleden

We hebben exact hetzelfde aan de hand maar zoals al eerder gezegd werd, denken we ook dat dit de 12 maanden slaapregressie is. Misschien heb je iets aan dit artikel.

2 jaar geleden

https://snugglesanddreams.com/baby/12-maanden-slaapregressie/