5 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje doet precies hetzelfde dus ik heb de fles laten vallen omdat hij verder wel goed eet/drinkt

2 jaar geleden

7 uur fles 210 + 7 + vitamine D 10 uur 200 gram fruit 11.30 uur 1 snee brood helemaal met boter en beleg en water tussendoor 14 30 uur / 15 uur yoghurt met water tussendoor 17 uur 200 gram groente 19 uur fles 210 + 7 en 3 a 4 schepjes granen Dit is ons schema wij zijn bijna 8 maanden

2 jaar geleden

Reactie op Septbaby21

7 uur fles 210 + 7 + vitamine D 10 uur 200 gram fruit 11.30 uur 1 snee ...
Hoeveel en wat voor yoghurt geef je? En hoeveel water drinkt jouw kindje? Ik geef nu nog 4 flesjes, 3x 180 en 1x 120. Toen ik overging op 3 flessen kreeg ze obstipatie. Ze ging niet meer water drinken. Dus ben beetje huiverig om een fles eraf te halen🤭 jullie tips?

2 jaar geleden

Ow ja wij drinken wel heel veel water ! Wij hebben die 360 graden beker.. daar drinken wij er 3 per dag leeg. Ik geef gewoon naturel yoghurt (soms met een drupje slimpie) Denk ook wel rond de 100 a 200 gram Soms geef ik yoghurt met een smaakje eigenlijk net wat ik voor me oudste zoon in huis heb. Maar soms krijgt die ook gewoon een rijstwafel en dan eten we onze groente potje iets eerder. Dat wij minder flessen geven is omdat hij zelf de fles niet wilt. Mijn oudste 2 kinderen dronken met 1 jaar nog 5 flessen 🤣🤣 die wouden niet eten. Maar dat is ook goed gekomen! Ik volg mijn zoon. Maar hij eet nu ook wel steeds vaker alles mee wat wij eten. Als ik een broodje eet als hij de ochtend fles krijgt.. wilt hij mijn broodje. Dus dat doe ik nu niet meer. Ik zorg dat ik heb gegeten voordat hij wakker word.

2 jaar geleden

Reactie op Septbaby21

Ow ja wij drinken wel heel veel water ! Wij hebben die 360 graden beker.. d ...
Heel fijn deze reactie van je! Dank je wel! Dit is mijn eerste kindje en vind het soms zo lastig en heb weinig vergelijking om me heen helaas. Oh wat een verschil haha! Ik heb die 360 beker geprobeerd maar daar snapt ze nog niks van haha. Heb een tuitbeker die wel goed gaat, maar dat is met moeite een half flesje per dag. Ik had nooit aan yoghurt gedacht, maar dat is dus ook een verantwoord tussendoortje voor een fles?