12 Reacties

één jaar geleden

Wij zijn al over op een deken (geen dekbed). We hebben z'n bed al omgebouwd naar peuterbed, zodat hij zelf z'n bed in en uit kan. Daarom doen we hem geen slaapzak meer aan.

één jaar geleden

Als we over gaan naar het peuterbed, maar nog geen idee wanneer dat zal zijn 😅. Ze vindt de slaapzak nu nog heerlijk in ieder geval.

één jaar geleden

Ps een dekbed raden ze volgens mij af tot 2 jaar.

één jaar geleden

Ze raden dit vanaf 2 / 2,5 jaar aan. Onze dochter is nu nog veelte beweeglijk hiervoor. Dus ik laat haar nog lekker in de slaapzak, heerlijk warm! Anders ligt ze denk de gedurende nacht zonder deken. 😅🥶

één jaar geleden

Mijn dochtertje slaapt echt al sinds 8 maanden al met een dekentje en gaat prima zo!

één jaar geleden

Wanneer we over gaan op een ander bed, waarschijnlijk als ze tussen de 2,5/3 jaar is.

één jaar geleden

Reactie op Izzy94

Wanneer we over gaan op een ander bed, waarschijnlijk als ze tussen de 2,5/ ...
Wij ook waarschijnlijk 🙂 nog zoekt hij nog alle hoeken van zijn bedje op, dus zou nog niet echt gaan.

één jaar geleden

Wij zijn sins 3 weken over naar peuredek dekbed kussen zijn we al paar maanden geleden over gestapt ze sliep veel op d'r knuffel dus ik dacht we gaan een kussen proberen en dat was een succes, dekbed was even één avond/nacht wennen, ze sliep altijd in een puckababy slaapzaak, het was even draaien en steeds wakker, het dekbed doe ik tot het midden van d'r buikje en d'r armpjes er over heen, eerst stopte ik d'r helemaal in aan de zijkanten, nou dat vind mevrouw dus niet fijn want zr draait op d'r buik, nu doen we het dekbed los op d'r en voordat ik ga slapen kijk ik nog bij d'r en dek ik d'r toe, gaat nu super goed, met het peuterbed wachten wij nog even tot dat zij eruit gaat klimmen.

één jaar geleden

Reactie op Mara21

Ps een dekbed raden ze volgens mij af tot 2 jaar.
Klopt, ik heb gebeld naar het consultatiebureau als je kindje sterk genoeg is om iets van zich af te duwen kan het wel

één jaar geleden

Reactie op Aeterna

Wij ook waarschijnlijk 🙂 nog zoekt hij nog alle hoeken van zijn bedje op, ...
Dit deed Nikkie ook maar sins het dekbed ligt ze dus stil hahah ik dacht ook dit word drama maar gelukkig niet

één jaar geleden

Reactie op Debbyvrossum

Wij zijn sins 3 weken over naar peuredek dekbed kussen zijn we al paar maan ...
buikslapen gaat ook goed met het kussen?

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

buikslapen gaat ook goed met het kussen?
Ja gaat zeker goed ze zijn sterk genoeg om hun hoofd op zij te houden, kussen heb ik van de ikea peuterkussen