29 Reacties

één jaar geleden

Jemig wat een gezeur! Dan moeten ze vrijstaand gaan wonen op een weiland zonder buren. 9.30 is een prima tijd.

één jaar geleden

Wat onaardig... Vind half 10 echt niet vroeg!

één jaar geleden

Hier spelen ze geregeld eerder al buiten. Hou er wel rekening mee dat ze op zondag iets later naar buiten gaan. Dat is toch de dag dat mensen vaker rustig opstarten, maar dan nog vind ik half 10 een schappelijke tijd hoor. Zou mij niks aantrekken van zo een mens.

één jaar geleden

Laat ze maar langskomen dan zal ik ze wel om 9:00 de tuin deuren open doen. Als ze rust willen mogen ze in hun graf liggen. Daar hebben ze rust

één jaar geleden

Half 10 is prima als zij recht hebben om te slapen heeft jou kleine ook recht om te spelen kut mensen

één jaar geleden

Dankjullie wel voor de reacties. Kinderen zijn namelijk al rond 6 wakker en krijg mijn zoontje van 5 met mooi weer echt niet langer binnen gehouden. Maar zoals ik het hier lees doe ik idd niks verkeerds en is half 10 een mooie tijd en zal ik dus deze tijd gewoon aanhouden

één jaar geleden

Doordeweeks vanaf 09:00 uur en in het weekend/feestdagen vanaf 10:00 uur hou ik een beetje aan.

één jaar geleden

Wij gewoon vanaf dat we wakker zijn.. 7 uur.. wij ontbijten ook buiten. En onze buren vinden dat alleen ma leuk. Maar we schreeuwen nog niet enzo 🤣🤣 kinderen van de buren zijn nu 10 en ouder.. hebben wij ook nooit geen probleem van gemaakt. Maar we hebben ook de beste buren! Goed contact ! Dat scheelt ook wel!

één jaar geleden

Pfff wat een zeikers. En zo passief agressief over de schutting laten horen. Ik snap best dat het irritant kan zijn maar het probleem ligt niet bij jullie. Dan komen ze lekker oordopjes of een vrijstaand huis.

één jaar geleden

Joh. Lekker lak aan hebben. Half 10 is een prima tijd. Als de buren behoefte hebben aan veel slaap moeten ze eerder naar bed of in een hutje op de hei wonen en niet in een straat met meerdere woningen

één jaar geleden

Reactie op Mams2018

Dankjullie wel voor de reacties. Kinderen zijn namelijk al rond 6 wakker en ...
Je kunt wel lekker gaan wandelen of naar een speeltuintje

één jaar geleden

Reactie op Septbaby21

Wij gewoon vanaf dat we wakker zijn.. 7 uur.. wij ontbijten ook buiten. En ...
7 uur is wel erg vroeg om je kinderen buiten te laten spelen vind ik persoonlijk. Fijn dat je buren het niet erg vinden. Maar anders is het niet super sociaal

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Doordeweeks vanaf 09:00 uur en in het weekend/feestdagen vanaf 10:00 uur ho ...
Dit vind ik ook mooie tijden, daar kan je echt niks van zeggen. Om 8 uur gaan werklui al aan de slag met gereedschap e.d. dus dit is echt prima! Maar ik lees wel dat je kinderen buiten schreeuwen, althans, volgens de buren. Daar kan je natuurlijk wel wat mee. Als ze te luidruchtig zijn in de ochtend even waarschuwen, 2e keer moeten ze naar binnen, bijvoorbeeld...

één jaar geleden

Je kunt wel lekker gaan wandelen of naar een speeltuintje
Zou ik graag willen maar ben 2 weken geleden geopereerd. Ze hebben mijn baarmoeder en eileiders moeten verwijderen ivm endometriose dus dat zit er voorlopig nog niet in 🤭

één jaar geleden

Dit vind ik ook mooie tijden, daar kan je echt niks van zeggen. Om 8 uur ga ...
Hun noemen het schreeuwen ik noem het plezier maken en als we even binnen zijn roept die wel eens papa kom naar buiten kijk wat ik kan. En als ze goed luisteren corrigeren we ze ook als ze echt luidruchtig zijn maar dat horen ze natuurlijk dan weer niet 🤨

één jaar geleden

Reactie op vlinder19811

Laat ze maar langskomen dan zal ik ze wel om 9:00 de tuin deuren open doen. ...
Heftige reactie 😅

één jaar geleden

Je kunt per gemeente opzoeken vanaf hoe laat je ‘lawaai’ mag maken, dan zul je zien dat 9:30 echt een prima tijd is. Als de buren weer zeuren dan kun je hiernaar verwijzen dat het wettelijk wel mag (en dat het dB niet onder lawaai zoals een verbouwing valt).

één jaar geleden

Ik zou de vraag aan je buren stellen ipv hier, je komt vast samen tot een middenweg! Wat voor de een vroeg is, is dat voor de ander niet. Praat met elkaar

één jaar geleden

Half 10 en dan wakker worden? Nou ik weet niet wat hun doen maar in ieder geval iets niet goed in mijn ogen 🤭 hier gaat ze vaak om 8 uur al lekker naar buiten! Onze achterburen zijn de enige denk ik die niet voor 8 uur wakker zijn haha. De buren aan de beide kanten vinden t alleen maar fijn dat Maud gewoon lekker naar buiten kan en dan ook zo lekker enthousiast kan spelen (aan 1 kant zijn ze ongewenst kinderloos helaas en die halen heel veel plezier uit Maud dat ze ook een beetje betrokken mogen zijn met dingen haha en aan de andere kant zijn ze in de 70 en zijn altijd rond 7 uur al aan t rommelen binnen en buiten dus dat zijn ook vroege vogels 🤭) Ik vind niet dat je je kind moet binnenhouden omdat de buren half 10 te vroeg vinden om op te staan. Als ze een gesprek aan willen gaan prima maar dan kun je ook zeggen van dat t niet gezond is om je kinderen binnen te houden en dat ze zich ook moeten aanpassen. Ook hebben ze geen poot om op te staan als ze bijvoorbeeld gaan miepen bij de gemeente. De meeste hebben in de apv staan dat bijvoorbeeld bouw vanaf 7 uur mag. En leefgeluid is minder heftig dan bouwgeluid 🤭

één jaar geleden

7 uur is wel erg vroeg om je kinderen buiten te laten spelen vind ik persoo ...
Scheelt dat wij een grote tuin hebben.. en wij zijn vanaf dat we wakker zijn idd buiten. Wij eten buiten. Ontbijt , fruit, middag, tussendoor en avond eten. En in de zomer slapen wij buiten. En sociaal? Niemand heeft last van ons??? Dus hoezo is dat dan niet sociaal?