37 Reacties
2 jaar geleden
Vanaf dag één altijd kraan water gegeven met het flesje maken en nu ook om water te drinken.
2 jaar geleden
Ik doet dit al vanaf de geboorte. De kraamzorg zei dat dit gewoon kon en ze doet het er goed op haha
2 jaar geleden
Wij doen het al met kraanwater, bij de oudste wel eerst met barladuc water gedaan dan hebben we met drie maanden afgebouwd omdat we toen er achter kwamen dat we geen loode pijpen hadden
2 jaar geleden
Al vanaf dat ze flesvoeding krijgt 😅 in NL kan je gewoon kraanwater gebruiken
2 jaar geleden
Ik geef dus ook al een aantal dagen normaal kraanwater (kokend water + koud kraanwater) en het gaat prima, maar ik wist nou niet precies of ik hier te vroeg mee was begonnen of niet.
2 jaar geleden
Wij pas vanaf zo'n 7 maanden ivm met krampjes en verstopping. Maar dit gaat inmiddels al een hele tijd goed 😊
2 jaar geleden
Warm water uit de kraan zou ik niet doen, maar koud en kokend bij elkaar wel ivm bacteriën. We geven al vanaf het begin flessen aangemaakt met kraanwater en vanaf 6 maanden ook kraanwater los.
2 jaar geleden
Warm water uit de kraan zou ik niet doen, maar koud en kokend bij elkaar we ...
Jaa dat doe ik inderdaad. Heb kokend water uit de kraan dus daar doe ik dan nog normaal water uit de kraan bij en dit gaat nu best goed!
2 jaar geleden
Reactie op -Pip-
Vanaf dag 1..
Kom je misschien uit Belgie, dat daar andere adviezen zijn?
Nee nederland gewoon maar je hoort er zoveel verschillende “meningen/adviezen” over
2 jaar geleden
Vanaf dag 1 geven wij kraanwater. Zowel voor het maken van flesjes als om zo te drinken