37 Reacties

2 jaar geleden

Het eerste flesje was ook met kraanwater, daarna bv gegeven en geven nu ook water uit de kraan in nl en in het buitenland flessen water. Vanaf zes maanden gaven we hem water en steeds iets meer. Soms voor de afwisseling een keer diksap ivm dat water ook maar saai en smaakloos is de hele dag als hij twee bekers leegdrinkt.

2 jaar geleden

Sinds dag 1 al kraanwater 🙈

2 jaar geleden

Sinds de hapjes goed gingen voor de darmen zijn wij ook overgestapt naar water uit de kraan

2 jaar geleden

Wij geven (en drinken zelf) geen kraanwater. Vorig jaar een aantal video's erover gezien wat er gebeurt als je kraanwater filtert... Nou, we zijn gelijk gestopt met het drinken ervan. 😂

2 jaar geleden

Vanaf dag 1 kraanwater? Wist niet dat dit een ding was

2 jaar geleden

Reactie op Nb-

Vanaf dag 1 kraanwater? Wist niet dat dit een ding was
Hier ook hoor. Altijd water uit de kraan, beide meiden hebben dit tot nu toe overleefd 😝

2 jaar geleden

Wij hebben altijd kraanwater gegeven. Vanaf 6 maanden want daarvoor borstvoeding. Ik zie mensen zeggen dat kraanwater minder is. Maar bar le duc water en kraanwater in Utrecht komt zelfs deels uit de zelfde waterbron/laag. En kraamwater is 150 x minder milieubelastend dan een fles water

2 jaar geleden

Reactie op Winterroosje

Hier ook hoor. Altijd water uit de kraan, beide meiden hebben dit tot nu to ...
Haha hier ook zo, ik snap al dat moeilijke gedoe niet zo 😅 we drinken zelf toch ook kraanwater?

2 jaar geleden

Vanaf dag 1 krijgt onze kleine kraanwater. Alleen als de kraan nog loden leidingen heeft wordt dit afgeraden ivm lood in het water.

2 jaar geleden

Ik werk op een AZC en deze vragen komt veel naar boven. Dat is logisch van mensen uit andere landen zijn niet gewend aan schoon drinkwater uit de kraan. GGD bij ons op locatie zegt altijd dat men gewoon het kraanwater kan gebruiken, vanaf dag 1.

2 jaar geleden

Ik geef t wel maar ga ermee stoppen

2 jaar geleden

Reactie op Lou-ann21

Ik geef t wel maar ga ermee stoppen
Waarom ga je er mee stoppen? Wij geven t vanaf dag 1🙂 In Nederland is t water schoon en als je geen Lode of coper leidingen in je woning hebt hoef je je helemaal geen zorgen te maken🙃

2 jaar geleden

Wij ook gewoon kraanwater. Bij flesjes koud water mengen met gekookt water. Doen jullie dat ook nog steeds? Of kun je nu gewoon lauw water uit de kraan? Volgens mij was dat ivm kalk in warm water uit kraan.

2 jaar geleden

Reactie op KSSBJ

Wij ook gewoon kraanwater. Bij flesjes koud water mengen met gekookt water. ...
Wij pakken koud water en verwarmen dit in de magnetron

2 jaar geleden

Wij pakken koud water en verwarmen dit in de magnetron
Ah ja wij hebben geen magnetron !