10 Reacties

2 jaar geleden

Ik gebruik nu al af en toe luierbroekjes. Ik heb nu 1 pak van Pampers maar ik gebruik die alleen als hij niet stopt met rollen tijdens het verschonen. Dan krijg ik zo’n broekje makkelijker aan dan een normale luier

2 jaar geleden

Mijn zoontje draai constant op z'n buik tijdens het verschonen. Vandaar het broekje

2 jaar geleden

Ik gebruik broekjes omdat ze uit het assortiment gingen en dus 50 procent korting per pak hadden. Niet met een speciale reden dus behalve aanbieding.

2 jaar geleden

Ja dat op de buik draaien hebben wij inderdaad ook! Binnen 1 seconde is ze omgedraaid, grijpt het verschoonkussen en trekt zichzelf omhoog, als we haar niet tegenhouden ligt ze binnen 2 seconden head first op de grond 😅.. We geven haar een lege verpakking billendoekjes en daar is ze vaak lang genoeg zoet mee om te verschonen 😂. Maar merken jullie naast gemak met verschonen ook andere voordelen? Minder snel doorlekken of meer comfort bijvoorbeeld?

2 jaar geleden

Wij gaan luierbroekjes gebruiken als hij kan lopen. Maar nu gaan we wel een pak kopen voor de familie die komt oppassen. Ze weten niet hoe de luier goed om moet. Logisch ook, wij doen het elke dag en zij maar af en toe. Meestal zit het wel prima, maar net die ene keer is het drama. Met broekjes is het dan hopelijk opgelost.

2 jaar geleden

Al zo’n dikke 2mnd hier de luierbroekjes. Zoveel fijner met verschonen. Zodra ze maat 3 aankon overgestapt op luierbroekjes.

2 jaar geleden

Reactie op nkremer

Al zo’n dikke 2mnd hier de luierbroekjes. Zoveel fijner met verschonen. Zod ...
Voordeel vind ik dat het veel makkelijker is met aantrekken en ze passen beter dan gewone luiers wat mij betreft. Rug en buik blijven goed zitten, rollen niet naar beneden, hoef geen randje om te vouwen etc.

2 jaar geleden

Ik vind luierbroekjes juist enorm onhandig als kinderen wat ouder zijn. Dan moet alles uit om een nieuw broekje aan te doen, terwijl dat met een gewone luier niet hoeft.

2 jaar geleden

Ik gebruik Pampers baby dry broekjes in de nacht. We hebben buikslapers en een broekje lekt minder snel door. Ik vind het inderdaad makkelijker aan doen nu, maar wat hieronder ook al werd gezegd gaat dat straks (overdag) niet meer op als ze schoenen aan hebben, dan moet alles uit en is een gewone luier een stuk makkelijker.

2 jaar geleden

Wij zijn begonnen met een broekjes voor de nacht, dit ivm veel doorlekken 's nachts. Enige dat hier werkt, nu verholpen gelukkig! Mijn man vind de broekjes prettig, dus heb ze ook voor overdag. Overdag gebruiken we zowel luiers als broekjes.