6 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees even mee :)

2 jaar geleden

Vlees kan heel goed, ik bak het en dan pureer ik het. Vervolgens kneed ik er kleine balletjes van en vries ik het in. Pasta kan ook, maar dan moet je het met saus erbij invriezen. Dus bijvoorbeeld tomaten bakken met wortel oid zodat het een sausje wordt en dan de gekookte pasta erbij. Dan eventueel pureren en invriezen. Rijst heb ik ook ingevroren maar dat wordt wel wat droger, dus dan doe ik er na ontdooien wat extra water bij. _ Met het aantal flessen en hoeveelheid zit ik nog te kijken, want meneer gaat ineens heel snel met eten en lust al redelijke porties. Maar z'n flessen wil hij ook nog tot de laatste druppel, dus ff aankijken hoe dat gaat. Misschien een fles langzaam afbouwen en er water voor in de plek aanbieden.

2 jaar geleden

Vlees kan heel goed, ik bak het en dan pureer ik het. Vervolgens kneed ik e ...
Als je vlees hebt gepureerd dan kan je er toch geen klein balletje van maken😅 of voeg je dan wat toe waardoor het stevig wordt? Is trouwens een heel goed idee om het zo te doen! Ik zat al te denken aan gourmet vlees🤣

2 jaar geleden

Reactie op Rupsje nooitgenoeg

Als je vlees hebt gepureerd dan kan je er toch geen klein balletje van make ...
Haha ja gourmetvlees is ook wel een goeie! Dan moeten we nu inslaan 😜 Nee maar dat gaat best goed hoor, soort gehaktballetjes worden het. Door het bakken zit er wat bakvet en dat is hier wel voldoende. Zolang het een beetje kleeft is het prima want in de vriezer vriest het toch verder aan elkaar.

2 jaar geleden

Haha ja gourmetvlees is ook wel een goeie! Dan moeten we nu inslaan 😜 Nee ...
Haha ja opzich een mooie noodoplossing maar wat jij zegt is een goed idee zeg! Ik hikte er zo tegenaan om het te doen vooral omdat ze zo weinig maar mogen. Dank je😀

2 jaar geleden

Graag gedaan, hoop dat het lukt! En anders in een ijsblokjeshouder... 😀 Ik wil graag zelf koken ipv potjes, maar soms is het wel echt zoeken of het wel lukt met invriezen en tijd vinden om het te maken. Maar het gaat al zo snel allemaal, nog even en dan eten ze met ons mee... haha!